ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 10, 2007

十天假期總結~整左d乜呢?

計埋老麵同酥皮, 十日假期總共整左46樣野食~\^0^/

當中有成功有失敗, 不過始終冇整過慕絲蛋糕同好多中式小食…真係多多時間都唔夠…^^"

麵包x12


培果、focacciaIII、focacciaII、focacciaI、

薯仔包、復活節十字包、饅頭、丹麥提子條

老麵、牛魚包、英式田園麵包、奶油小多士

蛋糕西餅x12


蛋撻、TiramisuII、小牛蛋、綠茶戚風蛋糕

日式芝士蛋糕、榴槤戚風蛋糕、酥皮蛋撻、TiramisuI

林明頓、芒果拿破崙、特濃朱古力蛋糕、泡芙

晚餐:x7(呢度係3餐~)


三色椒腸仔茄汁炒意粉、薯仔沙律、香草魚柳湯、煎餃子

墨西哥薄餅、娘惹咖喱牛腩、單餅

中式小食x8


黑豆花、夾餅、黑豆漿、蒸腸粉

老婆餅、鳥結糖、夏枯草、肉鬆

餅乾曲奇x7



手指餅x2、貓貓曲奇、馬卡龍

杏仁脆片、提子紅莓曲奇、酥皮


36 comments:

  1. 嘩!勁呀

    ReplyDelete
  2. SkyBlue4:45 AM

    嘩, 咁多野, 如果我有10日假, 一定 灘 系到 吾郁

    ReplyDelete
  3. sau man9:21 AM

    嘩, 我唸你係廚房嘅時間多過係睡房

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:36 AM

    豬太, 難得有時間一日整咁多樣過足癮^~^

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:58 AM

    JennyWong, 都係呀~真係企足成日唔駛訓, 呢個假期一般都2, 3點訓, 有時仲5, 6點先訓@@ 不過通常過左1, 2點都收爐架喇~過下相打下blog就搞到咁夜:p

    ReplyDelete
  6. 雅媛10:53 AM

    呢個節日有冇重到呀.整咁多嘢食?你可以去擺擋喎..哈哈

    ReplyDelete
  7. 火火妹11:27 AM

    嘩!咁你食唔食得晒呀??我都好想食呀

    ReplyDelete
  8. 火火妹11:28 AM

    嘩!整咁多食唔食得晒??不如我幫你食D呀

    ReplyDelete
  9. 嘩~大晒冷呀~哈哈哈~

    ReplyDelete
  10. My Coffee Corner1:11 PM

    嘩, 睇黎, 你真係可以開間福福小食店bor!

    ReplyDelete
  11. 10日整46樣野食?!中式、西式、早餐、晚餐都有喎!好勁呀)))))))))

    ReplyDelete
  12. 你真係好勁勁勁呀 識整咁多野食 >3<

    ReplyDelete
  13. Scorpio3:13 PM

    火火妹~係咪呀~好呀~不過今次呢d食晒喇~得返少少豆花咋~^^

    ReplyDelete
  14. Scorpio3:14 PM

    suki, 有呀XD今朝好勇敢咁上磅, 就黎到極限喇~依家係119.8呀~XDBMI去到19.2>口<

    ReplyDelete
  15. Scorpio3:16 PM

    YANYAN, 不如搵日入黎大食會丫~~

    ReplyDelete
  16. Scorpio3:17 PM

    mauph, 哈哈, 又幾好喎~~XD

    ReplyDelete
  17. Scorpio3:18 PM

    meko, natalie, 多謝~

    ReplyDelete
  18. yuensang3:25 PM

    掂吖!竟然整到咁多野食!努力,你一定要繼續整多D,食盡佢!~

    ReplyDelete
  19. Scorpio3:32 PM

    小生, 我會努力架喇~! 不過只係量多, 冇你地整得咁精緻^^" 其實我應該一樣一樣練熟左先, 不過太大貪咩都想整:P

    ReplyDelete
  20. Josephine3:52 PM

    好勁呀...如果我放十日假我會去旅行多d hehe

    ReplyDelete
  21. Anonymous4:08 PM

    嘩...好厲害呀,10日整咗46款美食,平均每日整4-5款,好勁呀...   佩服~~佩服~~

    ReplyDelete
  22. Scorpio7:39 PM

    Mm&Jj, 我都想…^^"

    ReplyDelete
  23. Scorpio7:53 PM

    SHIRLEYYAU食到依家滯晒…

    ReplyDelete
  24. 你好勁喎 肥左幾多磅呢 你真係好有心機呀

    ReplyDelete
  25. Scorpio10:29 PM

    傻軒媽媽, 重返2磅幾呀

    ReplyDelete
  26. wai ting10:52 PM

    Hello, 認真佩服你可以用咁多 心 機整咁多野食...............好勢勵呀!!!!!

    ReplyDelete
  27. Scorpio11:07 PM

    露比, 咩都想試:P 所以係咁整~不過冇樣精^^"

    ReplyDelete
  28. 我去完旅行返黎喇................嘩........................一返黎就見到你整左咁多野食喇.........好想食啊!

    ReplyDelete
  29. 大食會﹖好呀好呀~

    ReplyDelete
  30. 王語嫣7:02 PM

    sorry,很久不見了! 上次你問我遇到一些追你的男子但你唔喜歡佢點算?個次我就是遇到這個問題,佢個人本質不壞,但口花花,唔係我杯tea,加上要會考,結果我無彩佢,後來他與一位同班有錢千金拍拖,結局就是我和他再見亦是朋友!哈!可寫個短篇小說啦! 你blog新的背景很美啊!你真係整左好多野食 ,聽人整蛋糕、麵包、布甸就聽得多,但你就連一D好少人整的東西eg鳥結糖、腸粉,你都整到,勁!如果我要食鳥結糖,會去皇后餅店買,果度多款又是人手製,腸粉?去粥鋪食啦!我真佩服你的藝力 ,還有你為何有那麼多時間整野食?你整禁多野食,你個男友真係會食曬?重有你家中一定有很多整食物用具,連格仔餅的用具都有! 我建議你教整些減肥小吃,或整甜品時用D少油少糖材料,可是我們講求健康或keep fit一族的福氣啊! 我的blog已全面裝修,還在網站連結加上你的網址呢!你可看看我介紹你blog的簡介(將滑鼠放到「蠍blog」就可看到),滿意嗎? http://yimmansai.mysinablog.com/

    ReplyDelete
  31. Anonymous8:31 PM

    (Empty)

    ReplyDelete
  32. Carmen10:02 PM

    嘩..真係..寫個服字呀..

    ReplyDelete
  33. Scorpio11:29 PM

    茜茜~哇~~介紹我呀~^0^ 我減肥o個時絕對唔會食甜品小食架~食得好清好清~而整得呢d野就唔敢亂減油減糖, 因為佢地都有作用, 減左怕失敗:p muffin就轉左用植物油同埋減左少少糖同油, 海綿蛋糕都可以唔落油, 至於其他減肥野, 我淨係會介紹雜菜湯同淮山杞子粥...其他唔係蒸就焗, 仲冇咩調味, 所以都冇咩好介紹, 我亦唔會睇低糖健怡甜品…覺得唔方好食… 除左d大路野, 見倒人整d特色野覺得好得意~所以又跟住整^^

    ReplyDelete
  34. CHI YUEN12:53 AM

    睇完, 冇野好講, 寫個 服 字俾你

    ReplyDelete
  35. 王語嫣6:00 PM

    我都知,其實材料分量擅自減了好容易影響效果,而我亦唔建議敢做 ,我意思係分量一定跟足食譜,但選用的材料是 low fat 或 less sugar ,不過口感會有影響,這個問題要自己衡量,我睇電視知道一些教人煮食的學校,整 cheese cake 有 D 會用 low fat cream cheese ! 不過我有個個人經驗,就是家中有個「古董」 雪糕機,叫「古董」 原因是幾年前見有鋪頭有,而我超愛吃雪糕,於是買下來但一直無用到,直至一個月前見無聊便睇食譜試用,結果整雪糕的攪拌忌廉一定唔可以用 low fat ,要起麻 35%fat 個種,否則失敗!惟有在牛奶轉用 no fat milk !不過整當中令我明白原來雪糕好肥,約 400m l 的雪糕單是蛋黃便要用 4 隻!以前我 13X 磅那時曾一天吃掉一整盒家庭裝 Dryer's ,想起來我一天就吃了 8 隻蛋黃?! 而家我當然唔會敢做啦 !聽說你不愛吃雪糕,是嗎?

    ReplyDelete
  36. Scorpio6:48 PM

    茜茜, 係呀~我麻麻地雪糕~有3隻係鍾意食既, 不過對呢種口感既野唔係太好~ 我都有整過雪糕, 不過冇雪糕機… 淨係記得要好多CREAM, 所以成本都幾高~! whipping cream如果用low fat會打唔起, 所以我唔敢買! 最多買黎整忌廉湯~ rankura試過用low fat cream cheese, 佢話冇咩分別~都幾好, 不過唔係咁易買~至於奶我就一向都用脫脂奶粉開~方便好多~隨時都有得用! 13x都唔係好重je~你幾高? 我舊年呢個時候都係13x, d人都叫我唔駛減, 日食一盒家庭裝咁勁都係13x算係咁啦~XD

    ReplyDelete