ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 24, 2007

綠茶慕絲紅豆芝士蛋糕


聖誕o個陣同事整過返黎~睇見都複雜:p 不過我都有d想整~直至最近整左紅豆蓉, 就整一次啦~

話說早2日整左蛋糕底, 第二晚唸住整芝士同mousse 餡, 點知d cream俾我雪壞左…尋日先買返~尋晚又太支力一早訓左, 今日就趁放假整埋佢~

依家雪緊紅豆芝士, 一個鐘之後整埋綠茶mousse就搞掂~

呢種蛋糕同豆腐芝士一樣都唔知點裝飾好, 我覺得呢2種口味同生果係唔夾架~仲有榴槤又係唔可以用其他生果裝飾, 只能用朱古力, 金箔之類

今次整左四方形, 唸住整切餅, 因為唔係有咩事要慶祝而整, 所以整切餅方便d又唔駛咁多裝飾~

食譜來源:

美味DIY (我用左light cream cheese同煮食用代糖, 1g約1.6kcal)

呢個係加朱古力葉前,入晒盒忽然覺得都係加塊葉好D,不過有D斷左…唔係件件有==


11 comments:

  1. 好靚呀 light cream cheese 貴成十元一盒,又有代糖好健康,紅豆配綠茶真係好配呀! 你用隻綠荼粉?

    ReplyDelete
  2. 嘉露5:11 PM

    整得好靚呀, 我唔太鐘意食剩綠茶味嘅食物, 但加咗紅豆蓉我又幾有興趣試喎...

    ReplyDelete
  3. Scorpio7:49 PM

    傻軒媽媽, 我用二記買既小包裝綠茶咋, 唔知咩牌子 light我買1公斤都係3x-4x蚊咋~一d都唔貴~

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:51 PM

    嘉露, 其實2層都鋪得唔平…= =綠茶太多魚膠粉, 一倒就瓊…個角o個d我冇抹過所以個面好滑, 不過中間我抹過o個d就唔得喇…唔抹又得中間一篤…= =

    ReplyDelete
  5. audrey10:48 PM

    我本身對綠茶副產品麻麻地, 不過就好鐘意食紅豆, 見到你呢個切餅, 我都有d心郁郁想試下

    ReplyDelete
  6. 巧兒5:10 AM

    Audrey, 我都係一樣, 不過我又鍾意食紅豆喎! 但係, 蠍個蛋糕好吸引呀!

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:11 AM

    BIBI, 我都係鍾意紅豆~~

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:11 AM

    AUDREY, 呢個CAKE都幾多人整過呢~2樣野難得地夾~一試無妨^^ 有同事本來最鍾意之前整過既芒果MOUSSE CAKE, 尋日食過呢個之後都鍾意呢個多D~^^

    ReplyDelete
  9. Vanlily11:15 AM

    呢個食譜我都好似有做過啊~ 似乎你做比好過佢呢~ 至少...影得好靚! haha

    ReplyDelete
  10. Scorpio9:51 PM

    VANLILY, 多謝你呀~^^ 其實真係整得麻麻, 可以好D:P 你一定整得仲好~^^

    ReplyDelete
  11. Loretta11:32 PM

    嘩.......yummy yummy!

    ReplyDelete