ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 08, 2007

焗藍莓芝士餅


其實聽日係另一位同事LAST DAY
個CAKE係整俾佢既
不過其實我地幾個TA同佢都唔熟…今日D同事仲叫我不如唔好整…我話買左野, 佢地話咁當整俾我地食啦…
咁O岩...我又整得好樣衰…
頭先都想整過個簡單士多啤梨CREAM CAKE, 不過都係算啦…帶呢個返去幾個女仔食左佢算喇XDDD

後記:

今朝起身同佢遮醜XD搵左d士多啤梨粒圍邊XD(同事以為係我設計既裝飾XD都係既~~不過有多個作用XD)
第一次用金箔, 原來都幾難用…= = 唔可以MIT...只能用手指痴...痴得好樣衰…其實係咪要用鉗呢?

結果真係冇預佢…本來唸住拎件落去俾佢,但咁好似仲樣衰,不如算啦…(但佢上次有食芒果mousse o個個…唔知會唔會唸住今日有餅食…)都有d過意唔去…但其他同事唔係咁想嗌佢上黎, 可能冇咩兩句, 所以都係自己食算:p

各位試食員反應都好好,Wendy媽係咁話好味~^^Anna仲話呢個係佢食過我整咁多個餅入面最好味既一個。Rachel就鍾意上次o個個多d, 我自己覺得甜左d, 可以減10-20g糖~(因為有好多藍莓醬)yoko話今次分6份大大件幾好, 上次俾david(即係o個位離職同事)分薄晒XD

又話切每一下都搵熱水浸下把刀會靚D...都係咁黏刀, 唔知係咪因為我用膠刀既原故呢?:P


9 comments:

  1. cheese cake? 好正喎! 不過我認為有"內涵"先係最重要呀~~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:59 PM

    nana, 我驚太甜…依家甩左模雪緊...好樣衰= =

    ReplyDelete
  3. SkyBlue10:58 PM

    都好靚呀, 而且你咁有

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:05 AM

    豬太, 結果都係冇嗌佢XD 幾個同事KO左XDDDD

    ReplyDelete
  5. yvonne yycake2:43 PM

    都唔係呀!!!幾好呀!!!還有金薄添........好名貴呀!!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio2:56 PM

    Hallelujah YY Cake , 遮左冇咁醜XD 金箔唔識貼, 好樣衰XD

    ReplyDelete
  7. yvonne yycake3:00 PM

    都唔係呀!!!金箔都好貴喎!!!一定對DADDY好有心思,心意才用啦!!!

    ReplyDelete
  8. Christy9:39 PM

      裝飾到咁靚...將D士多啤梨切粒圍邊都不特只...仲要加埋金箔o係面添...Wow..你真係好有心思呀...
    [版主回覆03/09/2008 01:19:00]其實係因為爆左邊先搞咁多野:p

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:11 PM

    Hallelujah YY Cake , daddy? 唔係整俾daddy個喎@@? 都唔係好貴, 一平方寸$8

    ReplyDelete