ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 03, 2007

再見小熊


放工返到黎, 熊仔已經走左…仲係今朝訓覺o個個姿勢。熊仔成日訓到好似死左咁嚇我, 我如常咁吹一吹佢, 同今朝一樣冇反應, 再摸摸佢, 手仔腳仔硬晒…抱佢出黎, 合唔埋o個隻眼仔都乾左…

終於走左…

 

我冇好激動咁喊, 反而好平靜咁摸摸佢, 同佢講最後既說話, 為佢準備佢最後既安身之所。

一路摸佢, 一路喊…以後再冇咁既機會喇…

ToT今朝我摸摸佢 同佢講 : 你好叻架喇 乖 你安心去喇 ... 佢等我地走左先走 .... 好乖 ToT

我今朝都想咁講, 講左一半講唔出...T__T佢真係好乖

乖乖

我今朝帶左佢去望下窗, 望下呢個世界, 同埋望下4隻豬仔

原來佢同我一樣咁錫熊仔

講到呢度, 我喊得最激動…熊仔實在太乖太生性喇

放左d野食俾佢隻為食熊, 寫左封信放埋入去, 就帶左佢上山。放左佢o係一條小溪對岸。

 

依家既感受, 就好似當初外公過身, 媽媽既感受。「知佢去左唔駛再受苦, 但係個心又唔知點咁。」


No comments:

Post a Comment