ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 24, 2007

美腿

從前已經發覺,對於一D自己冇既野特別吸引~

中學時代既我,鍾意頭髮靚、瘦既、眼大鼻高、皮膚黑D既男仔,不過唔特別鍾意高既男仔。因為我都叫做高,不過頭髮唔靚、眼細鼻扁皮膚白。

最近發覺自己成日o係街望人地d腳,睇下邊對瘦邊對靚,基本上係冇望返向上既XD 有時見倒D熱褲美腿都不禁讚歎不已,不過同男友講,佢會話人似筷子^^"

我對腳可以話係全身最不滿既地方,減極都唔靚。以前成20寸大腿,依家大約18', 之前17'5, 以為會好瘦, 點知又唔係…著泳衣完全唔掂= = 小腿打側睇都OK, 正面睇頭尾細中間一節咁…好似蘿蔔…

我鍾意D冇咩腳瓜"o郎"既小腿~靚d修長d咁,不過中學有同學係咁俾人話二奶命…==

對我黎講減肥最難都係肚腩以下--腩腩、PATPAT同對腳…上身減到有D肉酸,下身仲未達標><

隔離屋個女仔對腳都好靚架~~成日著熱褲出黎晾衫倒垃圾A.A 好羨慕>_<


13 comments:

  1. audrey7:18 PM

    我都好鍾意望人地對腳架, 另外如果有個靚鎖骨, 著d大領少少嘅衫好好睇架!! 羨慕死人

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:35 PM

    audrey, 鎖骨我都有少少既XD 我都鍾意著D闊領衫,不過返工唔方便

    ReplyDelete
  3. 我同你一樣,對腳係最唔靚。 肚腩、大、小腿減唔到。

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:53 PM

    CHERUB, 你會唔會不自覺咁留意人對腳呢~?

    ReplyDelete
  5. 唉!我又何嘗唔係吖............

    ReplyDelete
  6. 不知何解...腳靚通常都好fit

    ReplyDelete
  7. 嘉露5:14 PM

    我都好羨慕啲女仔對腳又長又靚, 我見到都會望多2眼架...

    ReplyDelete
  8. 當然會啦! 望到眼甘甘o架!

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:22 AM

    BIBI, 你太誇喇XD 你唔見我整埋幾多肥野食咩~XD 我一晚隊左成個榴槤蛋糕呀XD 比起上次見你o個陣我重左6磅, 但yanyan輕左10磅呀~~

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:32 AM

    RIO SAN, 不過有d手腳好幼個身/面肥

    ReplyDelete
  11. Scorpio10:35 AM

    cherub & 嘉露, 但我係近來先留意倒自己特別留意人地d腳:p

    ReplyDelete
  12. 又係喎,手腳好幼但個身挺個肥腩既女仔我都認識一個,佢成日都話要減肥...

    ReplyDelete
  13. Scorpio9:53 PM

    rio san, 成日"話" XD

    ReplyDelete