ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 31, 2007

結婚狂想曲

早排睇左一位BLOG友既結婚回禮--自己整個通花紅雙喜小紙袋, 入面裝住2塊心形曲奇。係我見過最好既小禮物!

曾經收過一個會發光既正方體透明膠, 上面有一張婚紗相…又收過玫瑰閃閃小擺設, 最好既係一樽細細樽既玫瑰花醬。不過都唔夠呢位blog友既呢一份咁好~有d明白收倒朋友整既生日蛋糕有幾開心~原來親手整o個份心意真係唔同d。小小2塊已經好足夠。又唔會羅返黎唔知有咩用, 掉又唔係擺o係度又阻訂…

如果有幸有呢一日, 我都想自己整d小禮物, 可能都係食物最實際。

不過其實我最想整自己既結婚蛋糕, 我唸都冇咩可能整倒大大個, 不過唔緊要, 我都唔唸住擺酒。分開整幾層再疊埋, 或者出去租個場整!

要擺酒真係唸唔倒請d咩人, 香港親戚唔多, 中學大學同學都乜聯絡, 小學同學得返幾個,又冇舊同事,除左返工班同事,平時玩既幾乎都係網友~幾年前有同學結婚請網友, 大家都好奇怪, 但係依家同網友成為真正朋友已經係得閒事。要擺, 最多咪1, 2圍, 咁又點算擺酒呢~不如分開食餐飯, 或者上船玩返日仲開心~帶埋自己整既結婚蛋糕~特別有意思^^

我從來都冇唸過想要一個點樣既婚禮, 講起又覺得幾得意~哈哈~租隻遊艇仔都係幾千蚊~又唔駛做人情~人地唔駛挨聲歎氣, 我又唔駛周圍搵d唔係咁熟既人黎做姊妹…大家開開心心咪幾好~出到海, 去個冇咩人既沙灘飲杯香檳食d野, 又可以自己預備埋小食~^0^ 完全係一個屬於自己既婚禮~~


15 comments:

  1. Jenny and Kelvin10:38 PM

    結婚怎樣攪也不是最重要, 回禮禮物是什麼、擺不擺酒都唔係最重要, 反而是你們兩人的關係. 你說不是嗎? 祝你能與你愛的人能一起走到最後, 也多謝你來看過我們的結婚相!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:42 PM

    jenny & kelvin, 其實你覺得結婚前後有咩分別? 究竟係點解要結婚? 我係想結婚既人, 不過我又講唔出原因…覺得唔同, 又講唔出有咩唔同。

    ReplyDelete
  3. 如果有幸有呢一日<==講到驚嫁唔出咁架,你咁靚女,唔好咁講啦
    [版主回覆09/14/2009 09:26:00]AMY 姐, 依家先睇倒你呢個回應, 好搞笑XD

    ReplyDelete
  4. Jenny and Kelvin8:42 AM

    結婚不一定保證幸福快樂, 但肯定是一條直接通往幸福之路. 結婚, 親友奉上的是祝福, 是恭喜的說話. 在我們而言, 婚姻是關係的昇華, 婚姻中夫婦間的親密關係, 情人間的愛怎都是有點不足: 這是因為你們能踏出一步, 簽上一生的承諾, 能給予對方安全感. 我們是基督徒, 簽的不只是一張紙, 是在神面前許諾無論怎樣逆境, 也要照顧對方愛惜對方. 所以, 有人說, 結婚要無比的勇氣, 因為再不能回頭: 但只要你真的抱著不能回頭的心, 相信你並不想回頭的, 而是真的走上幸福之路.

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:14 PM

    amy, 我曾經都擔心成世冇拖拍架~XD我好大個先拍拖, 一向都冇人追>< 嫁唔出一D都唔奇XD

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:18 PM

    JENNY & KELVIN, 聖經唔係話過唔可以發誓既咩? 我記得曾經返教會/O係聖經堂聽過 一紙婚書已經唔代表永恆, 有心既唔簽都一樣 依家同居同結婚就只差在呢張紙。  雖然話張紙保障唔倒D咩, 不過我又覺得要簽左先係一個家。

    ReplyDelete
  7. Sui Fan12:57 PM

    你結婚PARTY我一定到
    [版主回覆09/14/2009 09:25:00]依家先睇倒你呢個post XD

    ReplyDelete
  8. 嘉露1:36 PM

    自己整結婚蛋糕..跟住攞上船慶祝..你呢個構思幾好喎...我覺得出海搞婚禮好浪漫呢

    ReplyDelete
  9. Scorpio3:48 PM

    嘉露, 最緊要唔好令來賓覺得煩, 大家開開心心玩返日JE~尋晚睇谷有個女仔就結婚, 唔擺酒不過請朋友食飯, 但一請請幾圍, 搞到奶奶又話要擺酒, 話佢咁同擺酒冇分別。我都覺得係架…又要化妝服裝各樣各樣, 根本冇分別…

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:46 PM

    懶貓~^.< 係咯喎~不過等下先啦~XD

    ReplyDelete
  11. 巧兒12:31 AM

    我會贊助我個老友下年結婚o既全場小禮物呀, 仲有無多啲Idea俾我呢, 要比較特別, 等啲來賓都記得!

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:09 AM

    bibi, 之前睇BLOG有個BLOG加(好似係笨B媽媽)結婚, 阿B同vanlily都幫手整曲奇招呼來賓呢~~好正~^.< 小禮物方面嘛, 你暫時有咩idea?

    ReplyDelete
  13. 巧兒5:56 AM

    蠍: 我個friend下年後半年先結婚, 仲有成年去諗, 我今日睇書, 有個果槳夾心曲奇, 中間用個心形模整左個"窿", 好別緻, 唸住搵日試吓整! 其餘Idea仲參考緊呀! 有無好提議呢?

    ReplyDelete
  14. Scorpio11:13 PM

    bibi, 我覺得呢款好正 http://hk.myblog.yahoo.com/chanwaiki/article?mid=796&fid=12

    ReplyDelete
  15. Jenny and Kelvin12:06 AM

    (沒來幾天, 你給我的回應早已隱沒了 ) 聖經中神沒有說過不可以發誓, 只是神要祂的百姓信守諾言,即使難以履行,也不可背誓。(參利5:4 )主耶穌說:“你們的話,‘是’就說‘是’,‘不是’就說‘不是’;若再多說,就是出於那惡者”(太5:37),警告人不要隨便起誓(指許下諾言或誓願)。我們的話要說了算數,如果覺得必須以起誓來保證所應許的話,反而表示不夠真誠;只有導致犯罪的諾言才不應遵守。有智慧有節制的人,不會草率應許別人。故此, 基督徒的婚禮是在神面前起誓立約, 承諾在神的帶領幫助下去愛護對方.

    ReplyDelete