ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 10, 2007

榴槤糕


阿媽好鍾意食榴槤, 印象中小學o個時雪櫃出現過一條, 陣味同新鮮榴槤好唔同。我都食, 不過好似唔係特別鍾意食。

早幾日吉之島泰國食品節重遇, 買左一條俾媽咪, 一條俾uncle, 不過我每日放工返黎都切幾片XD俾媽咪o個條我已經食左大半XD 唔怕~我星期五去九龍城整牙再買XDDD

$13.X@大埔吉之島


12 comments:

  1. 我細個勁鍾意食榴槤,但有一年,我一個人係五日食o左兩個,食到扁平發炎,從此無再食過!

    ReplyDelete
  2. 榴槤好高卡路里架~~~ 不過我由細到大都唔食的~~~

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:36 PM

    cherub, 我試過煲雞湯連唔食榴槤既男友都話幾好飲~冇榴槤味架~~不過佢知道用榴槤煲之後就唔飲喇XD

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:37 PM

    yanyan, 我知丫~~我冇減肥好耐啦~XDDDD

    ReplyDelete
  5. SORRY,o岩o岩發現打錯字。 係食到扁桃腺發炎!

    ReplyDelete
  6. 我榴槤就食得到.... 但係唔知點解頂唔順榴槤糕陣味...   

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:14 AM

    Cherub, 我估倒^^

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:18 AM

    小肥, 唔奇呀~佢地根本係2種味黎~^^

    ReplyDelete
  9. shui kam10:18 AM

    我買過比人食... 你有無食過, 我成條未有恿氣食dd wor, 我是食 榴槤 的人

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:51 AM

    CD, 緊係有啦~~KO左大半條XD 一陣去九龍城買返條俾阿媽先:P

    ReplyDelete
  11. 嘉露11:37 AM

    我勁鐘意食榴槤架...不過就剩係食生果, 其實榴槤雪糕, 榴槤糖等等我都唔食架..

    ReplyDelete
  12. Scorpio2:49 PM

    嘉露,我都發覺食榴槤既人多過食榴槤製品既人~唔知有冇人食榴槤製品而唔食榴槤既呢~?

    ReplyDelete