ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, May 18, 2007

麻婆豆腐+韭黃炒蛋


麻婆豆腐

呢排天口興, 一向唔食辣既我忽然好想食辣野~o係學校會煮泰米粉~返到黎都煮d辣野先~

不過冇買辣椒仔, 費事用唔晒, 落左辣豆瓣醬, 點知唔辣既…不過都幾好味既~第一次整~:p

上網搵左d譜, 落左蒜茸, 老抽, 雞粉, 豆辣醬, 糖, 生粉, 麻油, 水, 預備左個芡汁, 爆香蒜頭炒炒醃好左既免治牛肉, 豆腐洗淨切丁飛水, 牛肉熟左之後加芡汁同豆腐兜勻~搞掂~

蘇c黃教煮牛肉碎要加d水一齊醃, 煮o個陣又加d水煮, 攪攪佢, 咁就唔會一舊舊喇~

韭黃炒蛋

好鍾意食韭黃, 又鍾意食炒蛋~2樣加埋就o岩晒我口味~不過我知好多人唔食韭黃...

中學時代介紹過個同學煮呢味送, 佢都話好味~點知佢屋企人唔鍾意…


8 comments:

  1. 我鐘意食辣野!你個麻婆豆腐好吸引!:D.... d蛋好滑~Very nice~~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:35 AM

    natalie, thx ^.^

    ReplyDelete
  3. 好似唔夠辣wor

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:54 AM

    ivany>>>不過冇買辣椒仔, 費事用唔晒, 落左辣豆瓣醬, 點知唔辣既… :p 想落辣椒醬又唔知夾唔夾...^^"

    ReplyDelete
  5. 雅媛10:35 AM

    好似爭咁啲辣椒喎.所以唔係好夠光澤.個炒蛋就幾好

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:51 AM

    SUKI, 你地都唔睇野既一0一>>>不過冇買辣椒仔, 費事用唔晒, 落左辣豆瓣醬, 點知唔辣既… 因為一盒成在太多喇...有成幾十隻...我又唔食得辣, 呢D辣椒仔又勁辣..唔想SIDE所以冇買到~

    ReplyDelete
  7. Josephine12:10 PM

    不過落小小辣椒真係成個FEEL都唔同!! 一包你用唔哂 可以放落冷格 可以放好耐架!! 我自己都係咁 有時我會用黎浸魚露 點下野食 又好GOOD!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:09 PM

    MM&JJ, 係? 放冰格都得架? 我都唔知整D咩會再用到...一向唔食辣...

    ReplyDelete