ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 13, 2007

難得「妹妹」

從前去街市買菜, 有d阿姐會嗌我「妹妹」, 聽倒零舍開心XD 嗌「靚女」只係=「小姐」, 只係表示當你係女人。「妹妹」就代表青春。XD幾可見D師奶俾人嗌「妹妹」>~~~<

不過近來去親惠康都俾人嗌「阿姐」或者「姐姐」, 真係唔多想應佢…

前日去大昌又有人嗌我「妹妹」*0* 好開心呢~~~以為呢世都唔會再聽倒><

XDDDDDDDDDD


7 comments:

  1. 母親節快樂!!!!

    ReplyDelete
  2. 好同意丫,妹妹好好多!

    ReplyDelete
  3. Scorpio1:23 PM

    cherub, 頭先難得去街市買海鮮(咩都唔識…)都俾人叫阿妹~唔錯XD 不過我真係傻下傻下...檔檔都問人咩黎...點煮....魚呀, 蝦呀, 螺呀咁...唔識煮海鮮= ="

    ReplyDelete
  4. siukei2:47 PM

    我就唔鍾意,因為我成日俾人嗌妹妹,阿妹~~好憎

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:11 PM

    寶寶, XD 咁你鍾意人地點嗌你

    ReplyDelete
  6. Sui Fan12:50 PM

    有時去食野俾人叫靚姐(音:傘) , 都唔係好happy。 通常叫你靚姐d人都係老過我的, 所以我當她們的意思是:大姐仔(大姑娘)。 咁個心會好少少,不過妹妹就真係無人叫la! m...幸好仍未有人叫我師奶

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:37 PM

    懶貓, XDDDDDDDDD依家D人唔會叫人師奶喇馬~?我見一般叫D師奶都係叫阿姐XD

    ReplyDelete