ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 16, 2007

最受歡迎蛋糕選舉


其實係o係我今年整過返學校請同事食既4個裝飾蛋糕之間投票。
~{1}~

第一次用朱古力寫字同埋畫朱古力公仔, 畫左佢鍾意既黑白豬~


~{2}~

第一次整charlotte, 第一次整芒果mousse caje, 第一次縛絲帶裝飾~同埋用左戚風底

~{3}~

咁出名既焗藍莓芝士蛋糕我都係第一次整, 第一次整金箔裝飾


~{4}~

第一次用甜忌廉整餅, 第一次整有紋既朱古力片

結果~

有3個最鍾意{2}芒果慕絲蛋糕, 3個最鍾意{3}焗藍莓芝士蛋糕~(當中包括我~)

鍾意{2}既同事第二位都係鍾意{1}豆腐芝士蛋糕, 而鍾意{3}既同事次選都係今次呢個{4}士多啤梨忌廉蛋糕~~

同事意見~

{1}清清幾唔太甜又唔太漏。 唔係好食得出豆腐味。

{2}我自己印象幾模糊, 記得個芒果好似唔夠芒果味, 得個甜字, 手指餅又淋左變蛋糕…

{3}好濃芝士味。不過亦有同事話漏。鍾意既同事話食少少, 上次咁既份量ok。

{4}唔鍾意食士多啤梨, 雖然係靚。唔鍾意層朱古力脆脆, 好硬…我都覺得唔脆, 但又有同事話ok。麻麻地鍾意cream。

其實我自己最鍾意食呢個5號佳麗~尋晚一個人KO左成個@@不過呢個同事冇試過所以唔入選~呢款真係母親節蛋糕, 而且唔帶得出街=0=

呢個係第一次整朱古力扇, 第一次用叉整花紋, 第一次整朱古力片圍邊~

我發覺我未整過朱古力蛋糕返學校~下次可以試下~(其實已經有目標, 不過怕等唔切下一位生日~XD)


14 comments:

  1. Yummy Turkey1:40 AM

    個個cake我都鍾意喎尤其是有芝士的, 你好勁呀,整到咁多咁靚蛋糕, 相信味道緊係好好味

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:48 AM

    yummy turkey, 過獎喇~^^ 一dd啦:p通常整返去既cake之前都未整過~~要d同事做我既白老鼠:p

    ReplyDelete
  3. Libby1:55 PM

    我首選係 (3) , 次選係 (2) ~~ 我鍾意焗 chesse cake , 但又鍾意芒果 ~ 嘿嘿 但如果係芒果 cream cake 我又好鍾意架喎 ~~~

    ReplyDelete
  4. Vanlily2:17 PM

    4個我就會揀芒果個個喇~~~~ 但係最愛梗係榴槤喇yeah!!!!

    ReplyDelete
  5. 如果睇賣相 我覺得第二個真係整得好靚 唔知好唔好味呢 ??

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:13 PM

    檸水, 芒果cheese 前年整過一次XD冇裝飾...

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:16 PM

    vanlily, yeah~~~不過榴槤唔方便帶返學校同人分享><驚俾人鬧...搞到我自己一個隊晒成個XD(我整左2個)

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:12 PM

    meko, 第二個d手指餅圍邊淋左好似蛋糕咁= =不過有3個同事都投呢個神聖既一票呢~

    ReplyDelete
  9. 泡泡茶12:00 AM

    我覺得最靚係士多啤梨果個呢, 白朱古力圍邊做得好靚呀, 但唔使試味都知一定最好味係榴槤, 哈哈, 我都好想整榴槤蛋糕呀

    ReplyDelete
  10. Scorpio3:09 AM

    泡泡茶, o個個d cream o即得好肉酸呀.....^^" 快d整返個榴槤蛋糕啦~就黎冇要等8月先再有架喇~

    ReplyDelete
  11. ♡♥KT♥♡5:37 AM

    你啲蛋糕好靚啫

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:42 AM

    多謝KT^^

    ReplyDelete
  13. Sui Fan7:01 PM

    賣相100分,可惜未有機會試味

    ReplyDelete
  14. Scorpio11:50 PM

    懶貓, 多謝你先~如果搞版聚你會唔會黎呀~?可以黎我屋企整野食

    ReplyDelete