ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 20, 2007

FLYING PAN



好耐之前聽她他她知道港島有間24小時食早餐既鋪頭, 不過一直冇留意佢叫咩名或者o係邊, 今日約左mauph同mecca睇《再見.不再見》, 約左一齊食lunch~原來mecca就係帶我地去呢度~*0*

flying pano係一棟大廈既3樓, 我地仲傻下傻下行上去...點知去到見倒mecca出lift@@

4個人, 嗌左一個2人餐-4X4X4 Monster Pan(見佢有2杯細野飲所以估佢應該係2人餐XD), 一碟3文治+一碟WAFFLE。

個餐有4塊煙肉, 4小件漢堡扒, 4塊多士, 4隻炒蛋, 1個開左2既煎蕃茄,2小杯/1大杯果汁,  1小碗什果, 仲有2個自選小碟, 我地揀左田園沙律同茄汁豆。都唔錯, 最正係好多野食咁, 好開心~

三文治係蕃茄芝士治, 成份連蕃茄芝士一齊烘, 原來熟蕃茄夾三文治好正喎~下次自己試下先~
:D~~~~~~~~~

不過WAFFLE就麻麻, 有3大件, 我地將佢分成四份, 佢跟2隻煎蛋同一杯野飲, 有2款汁--藍莓汁(好稀唔可以叫醬), 同埋糖漿, 不過個餅本身有D苦...似係發粉多得滯o個陣味…

mecca唔飲果汁, 另外嗌左壺伯爵茶, 唔知好冇飲呢?

呢度伙計客人都係外國人(除左我地), 同埋今日黎講都好多人~其中都不乏靚仔既~哇哈哈哈~

埋單每人$57~呢d地方黎講, 比想像中平~唔錯唔錯~~

P.S. 我地仲o係度食埋盒

自攜芝士餅~^0^冇俾人話~幾好幾好~^皿^


No comments:

Post a Comment