ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 30, 2007

太子鳳城

尋日去一位識左幾年既網友食生日飯同埋食蛋糕~

本來唸住去上次間貓cafe, 因為見上次有人帶蛋糕去, 不過聽講要切餅費, 最後去左太子鳳城食飯~

其實同佢只係見過3次, 第一次又係佢生日一大班人出黎唱k, 當中好多都唔識既; 第二次就黎左鳳城, 不過o個次之後2年都冇黎過, 其實好回味, 第一次印象好好~又知道呢度唔駛切餅費, 於是決定encore~^0^

上次人多~試左好多味送, 印象好好~不過唔記得食過d咩lu~ 今次人少少得3個女仔~由壽星女發板~嗌左蝦多士、雜菜粉絲煲、腰果炒肉丁~最後見好多隻炸子雞行過心思思都係嗌左半隻~^0^

蝦多士:好味呀~不過都幾肥膩,我食左3-4件

雜菜粉絲煲:好多菜,其實冇咩特別,不過都唔錯

腰果炒肉丁:幾好味喎~一向麻麻腰果,不過炒肉丁又幾好味喎~:p

炸子雞:真係正~我唸住招牌菜,勁多人嗌~外脆內嫩,肥都照食:p

3個女仔居然食得晒4碟送,只係剩左2件雞@@

不過佢再送甜品黎已經食唔倒喇,同佢話唔要,食埋件蛋糕飽到不得了!3個人+埋個阿姐都只係食左3/8個。

呢度d阿姐都幾好人, 錯手倒左我地兜洗碗茶就幫我地沖過碗滾水俾我地洗~幫我地影相影左好多張都朦, 仲好好心機~又幫我地執位話坐埋一齊好睇d~^^ 跟住知道個蛋糕係我整既仲好搞笑咁話想食一件仔~XD

2次食完都好回味~好想再黎~^^

(相片後補)


No comments:

Post a Comment