ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 15, 2007

花花忌廉蛋糕


尋日用剩好多cream
於是整左專員點名要求既忌廉蛋糕--只有清蛋糕同cream既蛋糕~~
第一次整忌廉花~整左好多朵...
尋晚d cream太硬又有d粒粒塞住個頭, 再打多100ml先整倒
抹面cream可以軟d, o即花既要硬d, 要雪一陣先用得
可能開頭o個d cream太硬同多粒粒, o即爛左個o即袋= = 不過最後一次都爛, 可能成日
換cream同o即嘴:p

好唔好買個唔係即棄既o即袋呢~~不過成4x蚊好貴....

17 comments:

  1. sau man9:09 AM

    嘩, 太靚啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:07 AM

    jennywong, 唸緊買唔買轉盤好...我驚買得太多野度癮一過又等埋一邊又阻地方...

    ReplyDelete
  3. 好似結婚蛋糕啊~嘻﹗

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:24 PM

    yanyan, 簡簡單單都幾靚~^^ 不過要苦練下DO即花刎cream 技巧, 同埋要買返個轉盤...不過cream cake冇咁受歡迎又未必成日整, 所以都唔知買唔買好

    ReplyDelete
  5. Libby2:00 PM

    其實都唔會丫 , 之後就算整 mousse cake , 用熱水脫模的話 , 個邊會溶溶地 , 放 0係 個轉盆上可以方便用刀一野刮走 d 溶邊 . 又方便裝飾 ~

    ReplyDelete
  6. yvonne yycake3:48 PM

    你d手功好好喎!!!

    ReplyDelete
  7. Scorpio7:07 PM

    檸水, 咁煩XD 我唸我唔會, 如果見倒MOUSSE邊既話我會圍透明膠, 咁仲駛咩搞咁多野XD

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:08 PM

    Hallelujah YY Cake , 唔係呱XDDDD

    ReplyDelete
  9. Libby1:58 AM

    咁又係.... 但我上兩次無膠邊 0係 手丫 , 唔記得買 , 又唔記得叫阿妹拎比我 , 所以最後人手轉盆刮走溶邊 ....

    ReplyDelete
  10. Scorpio3:10 AM

    檸水, 我又冇, 一陣刮完仲衰:p

    ReplyDelete
  11. 朵花啣得好靚 我初初都係用膠袋,成日都穿試過一次要用5 個袋激死人 之後我買左呢類 唧花袋 好好用又唔怕穿,我上次買$10 以內有好多款呀

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:44 PM

    傻軒媽媽, 膠袋係咪指即棄o即袋? 圖中o個隻唔知係咪就係我見倒成4x蚊個o個隻呢? 邊度買咁平?幾大個?

    ReplyDelete
  13. 膠袋係即棄唧袋成日穿 我係呢隻大個呀43cm 長,可以洗完再環保d又唔怕穿幾好用, 係萬記買呀!我格過價呢度最平

    ReplyDelete
  14. 王語嫣5:26 PM

     

    Yan Yan ,我都覺得似結婚蛋糕 !令我想起係中環有間專整結婚蛋糕,個老板係女仔黎咖(睇好似蠍禁大),收費係以多少人食用為準,佢整得好靚咖,不妨search睇睇!

    ReplyDelete
  15. 王語嫣6:01 PM

    忌廉蛋糕都合我胃口咖 !有時滿口cream好有滿足感 ,不過成日食会覺得「淛」姐!今次我想對呢個蛋糕作D評價:整個蛋糕都好靚、好清新,朵花都整得似樣 ,不過唔可以說好靚,相信你多練習必定做得好似酒店師傅級數(我睇電視见佢地一分鐘可以芝几朵 !)放心在我心中你已做得好好 !個餅面同边唔係好夠滑.齋睇都有80分(無食過所以呢個分保守D比)

    ReplyDelete
  16. Scorpio6:41 PM

    傻軒媽媽, 係黃黃地定白色架? 好似我o係二記見倒o個隻呀~~平咁多~~~我又去睇下先~^^

    ReplyDelete
  17. Scorpio6:45 PM

    茜茜, 多謝你既評分~^^ 刎cream要買轉盤呀~~唔係好難整得滑... 朵花第一次整, 都試左好幾朵, 不過的確好快整好一朵, 都算幾簡單, 多練習一定整得靚~不過冇幾可整cream cake:p 其實個o即嘴邊便向上我都唔知, 都係自己撞XD 至於講到酒店大師傅級數真係有排學喇, 連蛋糕高手vanily都要出去學裝飾, 我呢d只係入門級水準。

    ReplyDelete