ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, May 11, 2007

香橙果凍


見屋企咁多橙O係度擺左咁耐, 唸住好似士多啤梨咁清左佢啦~切左2個煮, 點知煮完好多渣又少汁, D汁仲好稀...唔知同我冇落橙皮有冇關...(唸住整個冇橙皮版俾佢嘛…點知唔成功)

用左之前令我失敗左幾次既中空膠模~~唔整JELLY都唔知愛黎整咩好XD

唸住倒架喇, 結果榨多2個橙汁加D魚膠粉水整左jelly XD依家雪緊, 唔知成唔成功。

 

甩左模喇~~不過未食~真材實料架~~唔知好冇食呢~


11 comments:

  1. yvonne yycake4:45 PM

    似橙冰呀!!!應該好知的,真才實料呀!!! 你响學校做架......

    ReplyDelete
  2. helen7:27 PM

    點呀 ?? 食左未呀 ??? 好唔好食呀 ???

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:13 AM

    HELEN, 仲未食呀:P

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:13 AM

    Hallelujah YY Cake  唔知質感會唔會似冰呢... = ="

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:33 AM

    helen, 食左喇~~唔似食jelly...好似食緊橙....太多渣:p

    ReplyDelete
  6. 嘉露11:04 AM

    真材實料嘅嘢一定好好味啫~~

    ReplyDelete
  7. 我尋晚整左芒果布丁..不過唔好味 失敗左 因為我唔識預份量 >.<

    ReplyDelete
  8. Scorpio8:36 PM

    meko, 你有冇跟食譜? 我未整過芒果布甸...

    ReplyDelete
  9. 我初初諗住跟足個食譜 但整整下又加多左隻蛋 出來味道唔係咁好 >.< 你都未整過架?? 我以為你一定會整過.... XD

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:50 AM

    meko, 係囉d咁簡單又普通既野, 我一次都未整過:p (用布甸粉唔計) 同事成日整, 佢整得好好味架~不過唔記得佢個份量, 大約係2個芒果, 1-2隻蛋(佢好似都唔係好記得), 一盒jelly粉, 仲有d咩我唔記得喇:p

    ReplyDelete
  11. Anonymous7:37 PM

    ... xbox360台片 ps2遊戲王 wii超級瑪莉歐 謝孟媛文法 無雙遊戲網 tvgame360 ps2遊戲片80元 林晟老師數學教學網 巴哈姆特 wii遊戲載點 飛鳥遊戲 海賊王 窮人天碟 ps2台片 wii遊戲片80元 國中基測試題 向補習說再見 xbox 360台片 謝孟媛

    ReplyDelete