ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 29, 2007

減肥日誌~20070528

尋日放假好放縱

一早起身就踩40分鐘stepper先啦~跟住唸住落街跑步, 送左爹地仔返工先, 勁曬~!仲驚緊中暑唸住都係算啦返屋企喇~食左個半包(大班芝士條新鮮出爐超級軟!+多個新產品唔知咩椰咩咩都唔錯啦~)2個都係肥包XD跟住唸住有氣有力可以跑啦~就行返去平時跑步個公園, 點知落雨= =仲愈落愈大…跑左一半都唔夠就返歸…由頭濕到落腳= ="

返到去食左個啤梨~之後仲食左D威化餅(雖然係我唔鍾意既朱古力味, 不過都食左十條八條…)

下晝去左整牙, 點知醫生睇完話唔駛整住, 上次補得好好, 遲D先…咁我就行去左清真牛肉館同隔離新開唸住頂佢既北京清真牛肉館, 分別買左4個牛肉包唸住比較下~(下回分解)

跟住就送左2個新鮮出爐既自製紙包蛋糕俾爹地仔~(見佢咁想食又叫我送外賣~^^出開九龍就整2個俾佢歎啦~)點知縮得好緊要好肉酸>< 仲要未攤凍就趕住入袋出門口, 去到又皺皮又濕= =")

淨係拎呢2件野俾佢太肉酸喇~唸住買脆豬肉乾架本來~不過結果買左牛肉包~去到食完就返歸開始工生日蛋糕喇~

運動:STEPPER 40分鐘+跑步+散步一陣

全日食左:大班芝士條半條+椰子包大半個、威化餅好多塊、牛肉包3個、朱古力海綿蛋糕

(仲有冇呢?唸唔起喇)

減左一星期,冇輕到,都係121.X,唸住M完會輕啦~點知又冇喎~可能太穩定喇今次,呢個體重維持左2個月,冇咁快減倒?唔緊要啦~又唔係咁辛苦,依然可以食好野~只係做返運動~慢慢黎一定得~.\/.


10 comments:

  1. 我呢一年都維持係110lbs丫! 但昨晚度過,大脾又粗o左丫,減唔到o既!

    ReplyDelete
  2. audrey10:53 AM

    慢慢黎啦!! 通常開頭嗰一個星期磅數都係唔好郁, 你有做運動消耗下, 我覺得已經ok 喇!! 比心機啦

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:54 AM

    你大脾幾多寸? 110係我目標呢~=0=

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:55 AM

    audrey, 我唔係架~我通常第一個星期都會輕倒4磅…

    ReplyDelete
  5. audrey11:00 AM

    你咁快覆到我地嘅?? 你今日off呀??

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:02 AM

    AUDREY, 唔係呀~:P

    ReplyDelete
  7. 我唔知度邊個位至o岩,都有20吋,肥丫!

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:27 PM

    cherub, @@你有20吋?

    ReplyDelete
  9. 我都唔知度邊度! 但最肥個度有20吋o架,所以點可以唔減!

    ReplyDelete
  10. Scorpio2:15 PM

    CHERUB, 你應該做運動而唔係節食呢~係呢你之前做pilates同yoga有冇用呀?

    ReplyDelete