ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 16, 2007

易拎生日快樂



(呢篇網誌已經打第三次= =前2次都係UPLOAD緊相O個陣HANG左...)

今次係第一次同易拎慶祝生日~自前年入黎呢度開始, 每次有TA同事生日我地都會嗌外賣(KFC/ Pizza hut/元綠)同食蛋糕~

上次yoko開始就由我負責整蛋糕, 佢地都話夾返錢, 不過仲係試驗階段唔好意思要人夾返...^^"

唔知佢今晚有咩節目呢~?^.^


6 comments:

  1. 就咁睇, 我真係會以為個生日蛋糕係買返黎架............真係整得好靚啊

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:27 AM

    丁屎, 今日個主任都係咁講~不過近睇就知d cream好肉酸><

    ReplyDelete
  3. chan yi8:35 PM

    點解你地成日係個圖書館搞party??

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:06 AM

    YI,哈哈, 我地o係o個度食lunch家嘛~

    ReplyDelete
  5. 王語嫣6:10 PM

    圖書館可以食野? 第一次聽!睇黎壽星女好幸福,可以食到homemade cake! 多謝你上次回我的留言,而家時間已仲淡一切啦! 唔好意思好似當你個blog係出氣袋

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:46 PM

    茜茜, 唔緊要~^^我地係o係學校圖書館開餐架~初初聽都有d奇怪@@

    ReplyDelete