ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 13, 2007

明星海鮮酒家@大埔


好耐冇飲過茶,又唔想飲黎飲去都係o個幾間,於是去左買過一次外賣點心既明星~記得上次好抵~今次2個人食左7碟,其中2碟$18蚊, 總共91.x

去之前睇過開飯食評有人話服務唔好, 不過去完覺得幾好丫~嗌左蘿蔔絲酥餅賣晒都特登同我地講返, 唔似其他o個d冇左件事~^^b 最後埋單o個陣仲唸住要等佢找錢, 點知呢頭放低100蚊俾佢, 佢掀開本野下層就係要找返去散子@@ 勁呀~XDDD我地都好驚喜~XDDDDD^^b

食物方面, ok啦~食評話好多野食, 其實都係d大路野。

不過我地坐魚缸隔離, 見倒隻蟹逃獄, 我地仲同佢配音, 佢係大佬, 下面有2隻細既唔知想幫佢一把定拉返佢轉頭XD佢掛左o係度好耐, 唔知係咪冇力定只係想吊下冇咁迫XDDD 最後俾人撈左過隔離~~XDDD


7 comments:

  1. 隻蟹好似外星怪物呀)))))))))))))))))   XDDDDDD

    ReplyDelete
  2. 三小姐1:26 AM

    哈哈……隻蟹好搞笑啊! 佢咁樣,人地咪仲易見到佢,拎佢煮黎食啦 講開我都好耐無飲過茶,大埔0既酒樓 我記得海港D野食非常唔錯~ 真係要搵日同母親大人去飲下茶

    ReplyDelete
  3. Scorpio1:32 AM

    陳小三, E?你又係大埔人? 海港o係邊架? 我飲黎飲去都係新達o個間景福軒同運頭塘o個間, 最多飲下潮江春或者新街市對面o個間, 好少去到咁遠:p

    ReplyDelete
  4. wai sum1:59 AM

    scor~~乜唔係好多酒樓都係預你俾$100/$200,所以會找定一堆錢o係下層,唔駛行多轉架咩?

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:06 AM

    電蟲, 係?????我第一次見@0@

    ReplyDelete
  6. Sui Fan12:22 PM

    COME ON! 我就企出來等你來捉!   車, 18年後又一條好漢。 你食我好la,唔好攪我老婆仔丫

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:10 PM

    懶貓, 夠雷氣XDDDDDDDDDD

    ReplyDelete