ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 27, 2007

香蒜肉絲意粉


好開心~有人用我既食譜整野食~^^

其實我個食譜網唔係好多自創既食譜~呢個係PIZZA HUT既香蒜肉絲意粉, 因為男友鍾意食又好似幾簡單咁就試下自己整~冇搵過譜自己亂黎:P

材料 :

火腿3片
豬梅頭肉
雜豆走粟米<<<e?咁我打既?我記得好似冇落紅蘿蔔格?定係後來先走埋呢~?:p
蒜茸3/4湯匙
雞粉1茶匙
蒜粉適量
(可多加)
牛油1湯匙

醃料:
生抽、糖、黑椒粉少許、粟粉適量

做法:
1. 火腿及豬肉切絲;
2. 豬肉醃好備用;
3. 意粉用油鹽水烚熟,過冷河,備用;
4. 用牛油炒熟豬肉、火腿、雜豆,下意粉同炒,以蒜茸、雞粉及蒜粉調味即成。

覺得肉絲都係唔夠好味, 後來轉左用免治豬肉~同埋唔同牌子既蒜粉味道都唔同~開頭o個隻好食d, 後來買第二隻冇咁好味又鹹…

(其實呢個係幾年前既作品~^^" )

http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe10.htm#香蒜肉絲意粉


20 comments:

  1. 大蚊4:56 PM

    你個網資源太豐富喇   ! 我強烈支持雞翼100式呀! 我print咗擺屋企"看門口"架!! 想問吓裡面d餸菜係咪全部/大部份整過架??好勁!  

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:07 PM

    大蚊, 其實唔係架XD 我反而好少去自己個網搵食譜, 有時見D譜好多人整, 原來自己個網一早有都唔知@@ D譜係當年學煮野食O個陣儲落, 唸住方便自己睇先放上網既~:P 唔好以為我好叻架^^" 唔係架…

    ReplyDelete
  3. audrey6:29 PM

    E??? 原來呢個網係你架!! 係喎個名.... 你呢個網我成日都上去搵少料架!! 唉,我真係大鄉里, 勁呀XD

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:19 PM

    audrey, 你好搞笑

    ReplyDelete
  5. audrey7:44 PM

    我呢d叫懵閉閉至真呀 =="

    ReplyDelete
  6. 堯堯媽媽9:40 AM

    好好味! 加埋自製豆漿就very good.  (順便一問:豆漿袋在那裡買??)

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:38 AM

    堯堯, 意粉配豆漿? 我O係上海街買架, 好似O係陳枝記, 幾蚊個咋

    ReplyDelete
  8. Yeung3:28 PM

    我好鐘意pizza hut果d.... 又平又好食呢

    ReplyDelete
  9. Scorpio7:16 PM

    癲后, 一間間架咋, 大埔o個間有一期好鹹

    ReplyDelete
  10. 哇~ 似模似樣哩。。。你男友好幸福呀,喜歡吃甚麼妳就弄給他吃。千萬不可讓我男友看到這網誌,不然我會有很長的一段時間耳邊迴響著「我要吃呀我要吃呀」這樣的了。XDDD

    ReplyDelete
  11. Nancy8:11 PM

    正喎~~ 好鐘意食Pizza hut 果啲架 得閒試吓整先  

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:39 AM

    mei~^^ 自己做的食物能令人快樂是很美妙的事情吧~^^

    ReplyDelete
  13. Scorpio1:40 AM

    炭炭媽, 你試下自己調下味可能會仲似^^

    ReplyDelete
  14. 王語嫣6:51 PM

    睇到都想食 !但建議改用橄欖油,雖然無禁香但健康D !用牛油就少食為妙!

    ReplyDelete
  15. Scorpio10:24 PM

    茜茜, ^^ 西餐都係用返牛油似樣D, 又唔係成日食, 何況牛油易火農, 都好少用黎煮野~講唔健康~平時整蛋糕整包都已經夠唔健康~:P 都唔爭在XD

    ReplyDelete
  16. Sui Fan6:56 PM

    意粉...哇...看來好正

    ReplyDelete
  17. Scorpio7:12 PM

    懶貓,我都幾鍾意食炒意粉~不過都係鍾意茄汁炒多D:P 係呢你黎唔黎 blog聚 呀?

    ReplyDelete
  18. 巧兒2:38 PM

    哎呀! 我係PizzaHut最鍾意都係叫香蒜肉絲意粉, 諗起就流口水!

    ReplyDelete
  19. Vanilla11:33 AM

    我比較少煮意粉, 但你的意粉樣子很美味.

    ReplyDelete
  20. Scorpio11:39 AM

    caffe, 多謝你~^^ 我都幾鍾意食意粉架~不過最鍾意茄汁炒~~飯都係~!

    ReplyDelete