ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 03, 2007

捨不得熊


睇住你一日多毛病過一日, 由上星期發現你甩左好多毛, 傷口發炎, 之後條頸起左個好似枕既野, 到剛才發現你左眼紅左一點又長期瞪大, 睇住你咁辛苦, 我好難過…T_T

搽左個幾禮拜藥都冇起色, 今晚決定唔搽喇…或者咁樣你會冇咁難受…

上星期一買藥o個陣仲唸住你會好返, 直至頭先佢同我講, 熊仔其實唔得架喇…

其實, 我自己都知發生緊咩事…陪住你走向生命盡頭, 睇住你慢慢消失…好難受…

唸起以後再睇唔倒你百厭咁竄黎竄去, 睇唔倒你o係浴室沐浴露背後gut個頭出黎裝我, 睇唔倒你好笨拙咁跑碌, 睇唔倒你好為食咁食奶片, 睇唔倒你一路訓一路食野, 睇唔倒你pu臭臭, 吹你吹到你搵雙手擋住, 好似傻佬咁企定定呆左周圍望, 睇唔倒你企o係張凳仔上面唔夠膽落黎個傻樣…亦聽唔倒爹地仔一入門口嗌你一聲「熊仔」…

好唔捨得你…

你唔係第一隻離我而去既豬仔, 只係你太特別, 太獨一無二, 留低太多回憶俾我…

最後既日子裡面, 我只能每日陪o係你身邊, 睇住你慢慢o係我既生命裡面流走…


No comments:

Post a Comment