ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 03, 2007

走了.還未


今朝六點過後扎醒左幾次,望一望佢,冇咩氣息,以為佢已經走左。心情好平靜,打算抱佢出黎。摸摸佢,唔凍喎,又唔硬,抱起佢,識郁既?佢仲好努力,冇放棄自己…我唔知應唔應該慶幸,意味住,佢仲要繼續受苦…

抱起佢,再次餵佢飲水,放左d野食o係佢脣邊,冇反應。

從前就算佢訓緊覺,只要一放野食o係佢嘴邊都會聞兩聞就一邊訓一邊食,好可愛。今日就算將食物放入佢口入面,都只係識得含住…已經食唔倒喇…

我抱左佢去窗邊,等佢再望下呢個世界。

唔知佢有冇掛住粒粒呢?

唔知佢係咪唔捨得我,所以堅持落去呢?

只係個幾星期既事,睇住佢愈來愈衰弱,徘徊o係生死邊緣。或者,好似其他豬仔咁,一朝訓醒突然發現佢唔o係度,我會好過d…

抱住佢o係手上,感覺佢微弱既呼吸,伸長條頸好辛苦既樣,好怕佢突然o係我手上斷氣…從來未試過目睹生命消散,好可怕…


11 comments:

  1. 你唔好咁啦,佢已經陪左你2年,佢宜家要準備返去屋企人既身邊喇,祝福佢啦

    ReplyDelete
  2. JINGLE BELL1:16 PM

    唔好唔開心啦! 佢知道你對佢好嘅! 如果佢離開, 都係為左大家將來係彩虹橋相聚作準備, 佢見到你唔開心, 佢都唔會開心架! 加油呀!!!

    ReplyDelete
  3. Vivi49481:41 PM

    加油呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:32 PM

    amy, 我都知道早d走對佢會好d, 返到黎見倒佢走左, 我都好平靜, 亦都替佢鬆一口氣。終於唔駛再受苦喇。U_U

    ReplyDelete
  5. Scorpio6:35 PM

    JINGLE BELL, 佢真係好生性好乖…男友臨返工前摸摸佢, 同佢講:「 你好叻架喇 乖 你安心去喇 ... 」佢等我地走左先走 .... 佢真係好抵錫…

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:36 PM

    vivi, 多謝你…

    ReplyDelete
  7. chan yi8:39 PM

    加油la!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio8:49 PM

    yi~ 多謝你

    ReplyDelete
  9. chi wah steve11:04 AM

    我好明白妳感受,最痛苦係睇住自己心愛的受著痛苦,而自己又乜野都做唔到..... steve

    ReplyDelete
  10. 嘉露4:11 PM

    唔好太唔開心喇...咁樣對佢黎講可能係一種解脫呢...佢都唔想見你唔開心架

    ReplyDelete
  11. Scorpio7:34 PM

    Steve, 面對生死, 我地真係好渺小

    ReplyDelete