ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, May 07, 2007

麥記一波三折


要個至尊漢堡+田園沙律拎走
佢話「個包要等喎」「等幾耐呀?」「4分鐘倒」「好呀」
跟住話「2樣都要等…」
= ="(人地唸住食住沙律等家嘛肚餓到死…)
唸唸下見倒紅豆批廣告「要個紅豆批丫」
行左去搵「得蘋果批咋…」佢都未講完我已經頂唔順行左埋一邊…「你要唔要呀?」
「唔要喇…」另返轉頭應佢…

一路坐一路聽見其他客人買野, 好多野都要等…
等等下, 唔知過左幾耐…我走埋去買佢「沙律同埋個包…」
「要等喎」
「2樣都要等呀?」
「有一樣得」
「咁俾我食住先」
個包第二次食都仲係覺得咁好味! 好聚手好充實!^0^
聽見D職員催沙律
我心唸...佢唔會叫我自己埋去拎呀? 應該識得拎俾我呱…
點知O係我拎緊紙巾抹嘴O個陣佢真係嗌我=0=「小姐~」
我緩緩另過去…一..一「啊…」

斯斯然食埋個包之後拎左個沙律就走人。
去到小巴站冇野做打開個袋一望…凱撒醬…=0=
頭先又問人要咩汁, 話千島好味…我話要千島…你又俾凱撒我………

灰爆…
(今日唔知咩事冇冷氣, 唔知咩都要等關唔關事?)

好在個至尊漢堡好味JE ~ ^0^




4 comments:

  1. My Coffee Corner8:46 PM

    個姐姐俾錯醬汁你, 可能佢發夢ing!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:40 PM

    mauph, 火車站附近間kfc又係成日搞錯晒, 我同事試過晨早嗌檸水俾左杯熱水佢=0= 返到學校先發現.....

    ReplyDelete
  3. 邊間M記丫?

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:22 PM

    cherub, 廣福道

    ReplyDelete