ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 29, 2007

減肥日誌~20070529

眼訓到爆…尋晚整蛋糕整到2點先訓…=0=

早餐:失敗朱古力海綿蛋糕幾啖(尋晚既第一底…)+成功既朱古力海綿蛋糕皮一片+樹上摘落黎既小蓮霧3-4個

午餐:茄汁中蝦+失敗的朱古力海綿蛋糕幾啖(就黎食晒喇! 好鬼實…不過食落又ok…唔捨得掉= =)

晚餐:預計會同就黎生日既朋友出去食(CAFE/鳳城)

本來唸住放工返屋企做下運動,不過照咁睇都係訓晏覺多…=0=


10 comments:

  1. 樹上摘落o黎!好新鮮丫!

    ReplyDelete
  2. audrey1:54 PM

    我尋晚都"刨"蛋糕書"刨"到點幾兩點先瞓, 依家"麵"氣攻心

    ReplyDelete
  3. Scorpio2:23 PM

    cherub, 係呀~男友daddy間中就有新鮮生果摘~^^

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:25 PM

    audrey, 有咩好書推介呀?

    ReplyDelete
  5. audrey2:56 PM

    我尋晚"刨"法國藍帶學院嗰幾本書仔

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:45 PM

    audrey, e? 書仔? 我見親都好大本, 成舊水一本呢~又包實晒冇得睇入面o岩唔o岩用…圖書館又只有整西餐o個本…所以雖然好出面, 不過我都未睇過呢~~

    ReplyDelete
  7. audrey7:53 PM

    我係喺三聯買架, 佢又冇包到實喎, 你下次經過嘅時候就去睇下啦!!            

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:51 PM

    AUDREY, 好呀~^^ 不過...邊度有三聯呢~:P

    ReplyDelete
  9. audrey12:14 AM

    http://jointpublishing.com/msfw/tsuenwan.asp  三聯門市地址, 你睇下有冇一間"就"腳?? 而我就喺葵芳同荃灣買架!! 唔知呢邊你會唔會行開呢邊呢??

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:28 AM

    audrey, 全部冇去開T.T 連旺角都冇…

    ReplyDelete