ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 27, 2007

食譜~CHUCHU心太軟

心太軟

2 comments:

  1. Yeung3:26 PM

    心太軟已經正式取代左cheesecake, 成為我最鐘意既甜品啦!! 幾乎百吃不厭^^ 我係hk成日去食西餐, 就係想盡量試多d唔同地方既心太軟^^ 我去怪師傅果度學過點整呀~~ 一d都唔難呀... 最難係睇個火呀... 祝你好運....哈哈 因為焗得太耐, 無左流心...就會好唔開心了...>< haha

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:17 PM

    癲后, 其實我未食過架, 我唔鍾意食朱古力製品(除左朱古力奶), 可唔可以俾你個譜我呀?

    ReplyDelete