ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 02, 2007

曲奇士@LE BON PAIN


yamaha影緊o個陣有個外國人行過特登企o係度等佢影, 跟住後面愈來愈多人停o係佢後面XD 真係勁好人, 我都唔好意思, 企埋一邊影:P


尋日陪Yamaha去左何文田買麵包, 我又買左d曲奇士~其實聽見佢唔係mrs fields o個種口感都唔係太大興趣, 不過見倒有我之前整過既紅莓曲奇, 同有d興趣整既貓舌餅, 於是就每款買左一件試下(除左杏片朱古力冇買), 睇下自己整得對唔對版~

頭先每件食左半塊, 好味喎~南瓜籽o個件我冇咁鍾意, 朱古力亦唔係太o岩我口味, 最正係有提子乾o個2款~冇得頂呀~~下次要再買~(不過冇幾可去o個頭…)粟米片o個款都好正呀~

佢d曲奇唔係好脆o個種, 可以話係鬆化~都ok o岩我食啦~當然唔及mrs fields 同埋我自己整既合桃曲奇XD(喇我係話O岩我口味咋~~唔係話我整得好過佢呀~XD)


11 comments:

  1. 自己整又真係幾好味 傻爸係附近做野但佢都未試過,我已經叫佢買比我試食啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:16 PM

    傻軒媽媽, 知唔知o係邊? o係亞皆老街近勝利道, 百佳附近架~

    ReplyDelete
  3. 嘉露11:13 AM

    曲奇真係好好味架...又易整好好味

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:27 PM

    嘉露, 不過女子月巴…

    ReplyDelete
  5. 雅媛3:39 PM

    啲麵包都好似好好咪咁.有冇買個試下呢?

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:36 PM

    suki, 冇呀, 呢排突然唔想整包唔想食包, 不過yamaha買左方包話好正~

    ReplyDelete
  7. Emily7:36 PM

    你賣花讚花香喎!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio8:25 PM

    阿愛, 哇卡卡卡~冇呀冇呀~喇我話O岩我口味咋XDDDD

    ReplyDelete
  9. 唔該你既提示傻爸話得閒會買來比我地試啦,thx

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:41 AM

    傻軒媽媽, 希望你地快D試倒同埋O岩口味啦~^^聽講D包包都好好食架~

    ReplyDelete
  11. 蠍我試食左 曲奇 ,多謝你介紹呀

    ReplyDelete