ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 20, 2007

好紅豆既紅豆雪糕

之前提過麻麻地雪糕既我, 只愛三種口味~薄荷碎朱古力, 吉士布甸同埋紅豆~~~可以自己整真係VERY GOOD呀~^0^


用自己整既紅豆蓉+甜忌廉整左紅豆雪糕~好正呀~~~好紅豆架~~^0^ 完全係我要既味, 同o岩o岩整出黎既紅豆蓉(好似紅豆沙味)唔同架~^0^

呵呵呵~

用攪拌機整出黎一d都唔似雪葩, 好雪糕呢~又唔駛成日羅出黎攪攪到有菌~方便好味~^.^


10 comments:

  1. Sui Fan8:35 PM

    雪葩?  其實how to make?  

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:49 PM

    懶貓, 你鍾意食雪葩, 我呢度有d譜 http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe06.htm #雪葩

    ReplyDelete
  3. Phoebe9:41 AM

    蠍,可以教我點整嗎

    ReplyDelete
  4. 嘉露11:57 AM

    好鐘意食紅豆雪糕呀, 可唔可以詳細啲講點整呀

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:20 PM

    亞比&嘉露, 首先整左紅豆蓉, 紅豆浸一晚, 大約蒸2個鐘蒸淋, 加糖; 跟住甜忌廉+紅豆蓉用攪拌機攪勻雪硬就得架喇~我冇份量比例架~好隨意~^^

    ReplyDelete
  6. 王語嫣6:28 PM

    哈哈!很久沒留言!一上來就看到你整雪糕呀!好合我 channel !我講過我有部雪糕機,不過只係整過朱古力同豆腐味。我唔好似你禁有心機買食用朱古力整 ,我用維記特濃朱奶代替牛奶 ,豆腐味就用豆漿代替牛奶黎整,做得都幾成功!其實見到你整,我又想羅翻部古董雪糕機整雪糕,可惜今個禮拜我要表演,要減肥 當時我用 o 既食譜:奶 2 杯,蛋黃 4 隻,幼砂糖 100g ,濃忌廉 1 杯(加雲喱 o 拿油 1 茶匙就變成雲喱 o 拿雪糕)

    ReplyDelete
  7. Scorpio8:06 PM

    茜茜, 唔知用雪糕機係咪真係滑D呢~^.^

    ReplyDelete
  8. ccsp1112:13 AM

    你個紅豆雪糕好吸引呀!  如果用即食紅豆蓉整得唔得呢?

    ReplyDelete
  9. Scorpio1:40 AM

    celia, 可以架~^^

    ReplyDelete
  10. 肥貓8:13 AM

    hi
    我平時有睇開你個食譜網站,今日先發現原來你有個BLOG,走入黎睇睇,真係好呀~~~
    我想請問呢,我有個雪糕機,但係雪糕機要將個滾筒先放入冰箱雪凍個滾筒先可以做到雪糕,因為個滾筒太大,跟本放唔入去個冰箱度
    我又見好多食譜網有介紹唔用雪糕機可以用打蛋器,但我又冇打蛋器.....
    唔知我可唔可以用打蛋器嘅方法咁,整好嘅雪糕先放入冰箱度雪幾小時,再拿出來用呢個唔凍嘅雪糕機攪攪吓又放番入雪柜呢?
    我已經係網上搵左好多有關雪糕嘅食譜,都係用打蛋器 or 雪糕機,但好似我以家咁情況就唔知點算lu,所以一直唔敢整,所以發現你個blog好開心
    謝謝賜教
     

    ReplyDelete