ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, May 06, 2007

可愛的小花生


16 comments:

  1. Joanne6:08 PM

    佢好得意喎, 唔會逃跑既?! 任係玩 ..cute

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:34 PM

    JOANNE, 因為係未開眼既BB ^^

    ReplyDelete
  3. pyueshum228:56 PM

    好得意呀‥你新買的? 點樣可以將video放上blog?

    ReplyDelete
  4. Josephine9:18 PM

    aiyo 好可愛呀!!!

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:49 PM

    娛兒, 唔係新買架, 街買唔倒咁b, 呢隻係我家出產的^^ 不過已經唔o係度好耐喇, 買熊仔返黎之前影既~^^ 至於放片上blog, 你發表文章o個頁o係正文上面有教架~upload左段片上網之後copy & paste返個html碼就ok~

    ReplyDelete
  6. 蛋撻皇子10:12 PM

    妳好呀^^ 我叫King~ 係蔡師奶叫我上黎睇妳blog嫁~ 我想問妳借"日本棉花蛋糕"既譜^^可以嗎? king_prince1203@hotmail.com 呢個係我msn~~唔介意的話~可以add我嫁~~大家交流下~

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:50 PM

    蛋撻王子, hello, 你想要既日本棉花蛋糕食譜蔡師奶度唔係已經有喇咩? 我都係o係佢度轉載返黎 我已經add左你喇~

    ReplyDelete
  8. 蔡師奶1:07 AM

    蠍,我叫蛋撻王子上黎睇下棉花蛋糕可唔可以幫到你手嫁,因為佢修讀西餅蛋糕課程, 可能佢未及時睇到呢個食譜出自於我處 ,等我send條link比佢先,等了解後,希望佢可以幫到你搵到問題所在喇!

    ReplyDelete
  9. Libby1:51 AM

    大頭鴨仔呀 ~~~ 

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:50 AM

    蔡師奶, 真係好感動T^T你咁記得我... T0T 唔知會唔會係FOLD IN手法問題呢? 我學識之後都冇再整過:P 試完再請教你丫~^^

    ReplyDelete
  11. 好可愛呀 係咪會越養越多呀 佢地話係會冇性繁殖喎

    ReplyDelete
  12. Scorpio7:41 PM

    傻軒媽媽,佢地係哺乳類動物, 唔會無性繁殖架~^^ 不過佢地都繁殖得好快架~初頭都係唸住俾佢地生BB, 點知一生就唔停, 我已經同佢地分開男女, 不過成日分錯…搞到生左十胎都有, 不過有D一胎得一隻養得大, 所以最高峰都係得十幾隻(俾左4隻人)

    ReplyDelete
  13. 我打錯,應該係唔分性別呀 係咪 ,我朋友佢試過養二隻女都會有喎?不過生得咁快都好煩 好多人攞去買比寵物店$ 5一隻喎

    ReplyDelete
  14. Scorpio9:38 PM

    傻軒媽媽, 佢地有分性別架~不過好易分錯:p 一到夏天發情就易分架喇~^^

    ReplyDelete
  15. 王語嫣5:48 PM

    Hi!蠍,好久不見! 只是數天的時間,一上來先知發生了那麼多事!video隻鼠鼠好可愛好得意,真恨不得立即伸手到電腦拿出來「擁抱」一番,哈! 我身邊很少有養寵物的朋友,真想和你分享一下!聽到你的熊仔鼠做左小神仙 (我認為這樣形容感覺好D),我都有點傷感 ,尤是看到佢禁可愛,加上我有過相同經 …我曾問過D朋友,D動物去左點處理?有個養魚既話會沖落廁所,我養過魚都係敢做,不過由我媽代勞,你明點解啦!有人話掉到垃圾筒→垃圾房?我想這方法好多人會用,但好似有D不得善終,話曬佢陪過你 。你話放左o熊仔鼠係一條小溪對岸,其實我都養過四隻倉鼠,不過而家死曬!第一隻買來時已年紀大,其他…當時我將佢地送去火葬(香港有D做動物火葬既公司),我家人見到隻鼠去左會立即掉出後樓梯,我次次要第二朝去後樓梯汁翻佢個body,不過有隻好似熊貓的那隻就汁唔翻!我是個頗要臉的人,而家想起我居然會為隻寵物去後樓梯找垃圾,有次重比清潔阿婆見到… 我只想跟你分享,希望以上說話不會令你感到不安。 //yimmansai.mysinablog.com  

    ReplyDelete
  16. Scorpio9:02 PM

    茜茜, 多謝你既分享, 我都有試過掉落垃圾桶。第一次咁做係因為隻鼠鼠既死狀實在太恐怖...O個次既經歷永世難忘...其實我覺得人死左軀殼唔係咁重要, 所以點處理其實都唔係重點, 重要既係在生既時候。講起沖落廁所....我小學時有個同學將隻未死既龜沖左落廁所.....= ="

    ReplyDelete