ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, May 17, 2007

九戰日本棉花蛋糕

棉花/綿花? 我發覺好多blog友都打左綿花蛋糕呢XDDD


今次用左高身模, 中間爆左...倒扣完凹左...= =

唸住用易潔模試下唔放牛油紙...原來係唔得既...好難甩模....切開左先慢慢剷佢出黎...=0=

始終未成功...點搞....

用返焗盤會唔會好d? 但一次要整成份...

見人地用高身模都ok, 好挺身下...

唉………

 

雖然比之前絕次軟又冇分2層, 不過就依然係縮, 同埋同第八次一樣好大氣孔...

九次喇...原食譜話呢個係一個好味而難做既CAKE...果然好難呀~>0< 點解人地咁易架~~~

開頭D失敗作男友同同事都話好味, 不過我一星期整左七次, 食到男友怕怕XDDD

後記:雖然樣衰衰, 不過同事見倒好開心~話: 我地最鍾意食呢個~^^ 仲叫人唔好食晒~留返D俾佢^0^

前八戰--


第八次, 學左fold in既手勢, 用個4吋模整左個1/6份, 材料太少好難睇倒成唔成功…不過已經冇分2層喇~


第七次, 下次要晨早整蛋糕都係早返半個鐘起身好, 今次夠時間焗不過冇時間攤凍…今次打蛋打得好左, 打到幾硬下不過溝蛋漿o個時又好順利, 唔知係咪同我落多左鹽有關?焗出黎好靚仔~不過倒扣完都係縮左一半有多…同埋個面好濕…點搞呢…?口感軟棉, 不過偏濕。o岩o岩試多啖~真係有棉花糖feel喎~*0* (紙盤)


第六次, 俾我切左個底XD變得好薄, 今次同事既反應係冇上次咁香蛋味同埋太薄, 可能因為我切左D既原固(紙盤)


第五次, 同之前差唔多, 第一次俾同事食, 反應出奇地好, 仲encore~@@(自製左個蛋糕紙盤, 半個焗盤大小)


第四次:蛋白打得再短時間d, 仲有d流動性就停手, 唔知會唔會打唔夠? 之後攪埋粉漿攪唔勻?(用第一次O個個蛋糕模, 加牛油紙)


第三次:蛋白打得冇咁耐,冇咁硬,易攪勻左,不過用左一半份量但又用同樣大小既焗盤…所以焗出黎好矮。不過已經比第二次進步,用左一半份量材料,整出黎一樣高XD今次食落終於似返蛋糕(一半份量, 同樣用大焗盤)


第二次:牛油麵粉加蛋o個陣逐隻蛋落,好快攪勻,不過同第一次一樣…蛋白打發過度,打到企晒身…好難攪得埋d粉漿…焗出黎同第一次一樣…死實實(唯一一次整全份, 用大焗盤)


第一次:牛油麵粉+蛋o個陣d蛋一次過加…攪左好耐先冇粉粒…焗完出黎倒扣左都好快塌…死實實


15 comments:

  1. wai ting11:44 PM

    Don't give up,  再做多一次, 加油, 加油, 加油 , 加油

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:55 PM

    露比, 嗚...我已經食到想死...怕左呢陣味喇.....T0T

    ReplyDelete
  3. 藍藍細雨12:04 AM

    再隔耐少少先整啦

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:09 AM

    藍藍細雨,我最初七次距離今次已經有2個月,對上一次亦係1個月前既事,都係整得唔好==咩解究呀…

    ReplyDelete
  5. 藍藍細雨12:16 AM

    呢個蛋糕要注意攪麵粉個 part,麵粉一濕水份既野就會起筋,所以唔好打圈攪,左右咁撥黎拌勻,其次就係打蛋白,唔想氣泡大,打企身後用最低速打一陣,一陣好啦,或者 mix 好蛋白後,用支竹籤 or 筷子"new"幾下。

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:58 AM

    藍藍細雨, 可能係攪麵粉問題, 我打蛋白已經係企身後用低速打, 入爐前又dun左幾野dun左d大氣泡出黎先, 都係咁

    ReplyDelete
  7. wai ting10:20 AM

    可能你真是同呢個蛋榚有緣無紛,你忘記它吧!!!但我欣賞你的毅力,再接再勵的精神

    ReplyDelete
  8. 嘉露10:22 AM

    蠍, 如果已經整到怕就唔好理佢, 唔好再整住...直頭忘記佢, 到有朝一日想整時就攞番蔡師奶個食譜出黎當第一次整咁一步一步跟坐佢做, 可能效果會完全唔同呢...

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:15 PM

    露比, 我信有志者事竟成, 冇野可以難倒我既!.\/.

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:17 PM

    嘉露, 我只係食到怕je~XD 今次食左2件, 其餘請晒同事食, 呢個係最受歡迎既蛋糕呢~佢地不知幾開心:P

    ReplyDelete
  11. Cho Kwan7:25 PM

    scorpio...唔經唔覺番左離2個禮拜啦窩。。快d到暑假就好啦  

    ReplyDelete
  12. Scorpio11:30 PM

    yamaha~yeah~搞版聚既話可以黎我度玩~^^

    ReplyDelete
  13. Sui Fan12:08 PM

    整cake我就真係唔識,但見親你整,就好想落街買來食 荷包出血,肚皮漲大 

    ReplyDelete
  14. Scorpio1:08 PM

    懶貓, 食得是福XD

    ReplyDelete
  15. SkyBlue8:01 AM

    我都做過, 不過又系失手, 好難做得好

    ReplyDelete