ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 29, 2007

清真牛肉餅

尋日去開九龍城整牙,走左去想試好耐既清真牛肉館同隔離間新開既北京清真牛肉館分別買左4個牛肉餅唸住比較比較。

首先去左新開O個間先~聽講係清真牛肉館既大廚定經理開既,只係隔幾個鋪位,擺明係頂佢/想吸佢D唔想等位既人客。睇谷睇過有人話唔錯,我都想比較下。

北京呢間:當時係星期一下晝5點幾,入去o個陣一個人都冇,得個姐姐仔o係度打NDS,我落左單之後有個哥仔出黎整餅~睇住佢由粉糰度切D皮出黎搓、包餡、煎。好好心機,又同我整到個盒靚靚~煎左4隻,俾左2隻我,盛惠19蚊!哇~一D都唔平!

之後過左去正宗出名o個間,有幾檯客人,有d就好似我咁o係度等外賣~呢間都係即製既,不過睇唔倒佢整,佢個廚房唔係o係門口透明玻璃。有客人催佢都解釋話係即叫即製,服務態度都唔錯。$18/2件,外賣盒+$1。

本來係送去鋪頭同爹地仔一齊食既~不過去到巴士站已經俾我分開ko左一件~

我既食評--

先黎正宗o個件:唔錯丫~好多汁,不過係湯汁多過肉汁。好熱…燙到我依家都仲痛緊…><

新o個間:哇…我係早買左少少,不過都唔駛爛成咁呀…完全夾唔起…d肉好梅咁,好似落左好多粉,有d似山竹牛肉,不過山竹牛肉仲好d…d皮太淋又爛,好怪,完全唔知想點…><我都整得好過佢!連招牌既牛肉餅都做得唔好…其他野都唔駛試…唔怪得咁冷清…睇怕都唔捱得好耐…雖則係早買d有d唔公平,不過人地o個件去到紅磡都唔會咁…

男友食評--

正宗o個間:幾好呀

新o個間:係咪壞架…我唔想食呀…唔會再幫襯

就算係正宗o個間佢都覺得只係吉之島$6個既水準,同大埔余曉記$4個冇得比!

(相片後補)


15 comments:

  1. 你終於去左買喇

    ReplyDelete
  2. 雅媛1:00 PM

    蠍.我係食三花牌個隻即沖脫脂奶粉一包(一包80卡)+4匙乾麥片架.

    ReplyDelete
  3. 正宗個間我由小學開始食,到而家個水準仍然係咁好! 不過如果當食,等位等到悶丫!

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:21 PM

    amy, 係呀~其實想堂食多d, 不過送開外賣個紙包蛋糕又樣衰衰就買埋牛肉餅一次過啦~^0^

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:22 PM

    suki, 咁少唔餓咩? 5匙都係128kcal

    ReplyDelete
  6. 雅媛6:31 PM

    我會加多塊麥包架.

    ReplyDelete
  7. i've only tried 正宗個間~really so hot & juicy!!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:01 PM

    cherub & sharon, 試下大埔余曉記, 仲正

    ReplyDelete
  9. chan yi11:05 PM

    大埔個間鍋貼大王ok~(舊墟個邊)m記旁邊

    ReplyDelete
  10. Scorpio11:53 PM

    yi~呢間d鍋貼都唔錯~最緊要係抵~有次買10蚊5個佢話有隻煎爛左送俾我介唔介意, 我緊係唔介意啦~XD 不過佢D炸雲吞麻麻, 唔新鮮 有冇試過新街市附近有間只做外賣既余曉記呀~佢D牛肉包冇得頂呀~

    ReplyDelete
  11. shui kam6:55 PM

    我係九龍城廣城入面有間買古古力的野.. (咩亞里.....) 你上次推介果d ah? 唔知買唔買好尼..好似好貴咁.

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:04 PM

    BiancaKit , 買少少試下囉, 夾既之嘛

    ReplyDelete
  13. 巧兒5:16 PM

    早幾期飲食男女都有專題介紹過正店, 亦有略略提到頂佢果間新店, 人地正店做飽果個話晒做左幾十年, 而且買牛肉又唸經又呢樣果樣, 始終人地咁多功夫, 我一路都淨係去正店買, 同埋我真係幾鍾意食佢地個牛肉餅!

    ReplyDelete
  14. Scorpio5:23 PM

    bibi, 新店係正店既舊伙記開架~不過唔知係經理定大廚, 如果只係經理就冇咩保證喇…不過起碼都應該識入貨o個d, 但係真係差幾皮…2間我都未幫襯過, 見人話新店都唔錯, 所以想比較下, 不過就算正店都唔係特別出色, 唔錯囉~不過太貴喇~食開大埔o個間小店平靚正~!

    ReplyDelete
  15. 巧兒12:44 AM

    蠍: 新店係經理開架!

    ReplyDelete