ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 09, 2007

壽司(反卷, 太卷?壽司蛋糕)


差唔多有2年冇整過喇

2年前整過個壽司蛋糕俾佢生日

一直叫我再整
不過亦因為佢太鍾意既關係, 我驚整唔返所以一路冇整過...
都唔記得O個時用左咩配料...(睇返上次條魚原來靚仔好多...)

個鰻魚汁至係精萃所在~~XD
不過好散咁, 明明整O個陣已經壓得好實, 不過今次加左保鮮紙唔知關唔關事~

2款卷卷其實都係差唔多餡, 不過一個整多反卷(第一次整^0^) 出面再加飯素~yummy~而且細卷d
實d, 大卷好難卷實。

 


14 comments:

  1. 心型壽司蛋糕 ??? 好得呀!!! 收到實開心啦 !!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:06 AM

    多謝阿愛, hehe~^^

    ReplyDelete
  3. 個鰻魚壽司蛋糕好得呀!! 睇到流晒口水呀!

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:25 AM

    炭炭媽, 多謝你先~ ^^ 不過上次O個個靚仔好多...今次D饅魚冇光澤既… :<

    ReplyDelete
  5. ♡♥KT♥♡2:29 AM

    心心喎!我鐘意呀

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:36 AM

    KT~^^

    ReplyDelete
  7. 我小學開始都成日整o架,而家無時間整lu!

    ReplyDelete
  8. 雅媛10:30 AM

    你真係好心機喎.做你男朋友都幾有口福..

    ReplyDelete
  9. 心型壽司蛋糕好有心思呀 ,條鰻魚買返來有冇再燒過呀

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:15 AM

    傻軒媽媽, 冇再燒過架, 要既咩? 2次都冇喎

    ReplyDelete
  11. shui kam10:20 AM

    好似去左食壽c咁 好得丫....

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:52 AM

    CD, 過獎喇…我覺得個樣麻麻地…^^"

    ReplyDelete
  13. 我問吓呀!因為我見佢咁"令" 以為你燒過,不過我買呢d雪過既魚,我會再整熱先,因為我覺得會好d

    ReplyDelete
  14. Scorpio9:52 PM

    傻軒媽媽, 冇呀~冇時間煎完再攤:P

    ReplyDelete