ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 02, 2007

鬆軟包包 ^0^


之前幾次一路冇跟譜, 今日跟返之前成功個譜, 唔同既係:

1. 落左一茶匙酵母(比之前多), 加落暖水度靜待五分鐘。(之前冇等5分鐘)
2. 用打蛋機打, 快好多唔會猜死晒d酵母。

今次第二次發酵都明顯發大好多~~焗完出黎個面都係硬硬地, 不過入面就好多氣孔終於可以稱得上鬆軟喇~^0^

之前再試多次加蛋同麥皮既, 不過未食, 聽朝做早餐~

努力研究改善中 ^0^


9 comments:

  1. 睇落硬硬o地,唔錯喎!
    你相下個o的字用乜software整o架?

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:59 PM

    Ying, 係呀~個面硬硬地, 好在入面鬆軟 唔知係咩解究呢?點先可以面頭都鬆軟呢?我今晚又膽粗粗試新野~A0A

    ReplyDelete
  3. Libby9:16 PM

    咁你都食好多麵包喎 @@"

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:24 PM

    Libby, 又唔係特別多, 可能比一般人多XD 今朝食左2個加盒奶做早餐

    ReplyDelete
  5. 我成日凝住D 麵包好似海綿咁吸乾我... 所以少食麵包....

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:25 PM

    Libby, 我好鍾意食架~尤其是減肥o個陣, 依家唔戒口反而對街外既包包冇晒興趣, 不過又有興趣自己整喎~咁整完又好想趁熱食喎XD

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:09 AM

    Ying, 我用photoshop整架

    ReplyDelete
  8. 嘉露3:37 PM

    係呀, 新鮮出爐嘅包包就最好食架啦~~

    ReplyDelete
  9. Scorpio4:06 PM

    嘉露物語, 同尋日既甘荀包包相比, 前日呢個麥包就乾D硬D, 可能D麥皮本身乾, 雪左2日今日食已經有D難食, 仲有一個O係屋企XD 我點都會食埋佢既~不過尋日o個個就好食到我忍唔住一出爐就食左個 甜就冇出面咁甜, 食開濃味既可能唔o岩食, 不過都幾合我口味, 幾健康幾清新

    ReplyDelete