ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, January 07, 2007

錐心之痛


昨晚經歷了…

其實上星期開始, 每次睡晚了都會牙痛, 其中四晚吃過止痛藥都能隨即入睡, 可是昨晚, 不知怎的...睡了半小2忽然發作, 痛醒了…吃了一粒藥…完全沒有好轉…半小時後起床喝了鹽水…之後再多吃一粒…斷斷續續嘗試再睡…可還是不斷痛醒…到底有沒有入睡我也不得而知…

最後起床上網, 看看有什麼止痛偏方...同時一邊以雪種敷面, 發現可以按摩虎口或以冰敷之; 果然一敷即見效, 於是便握著雪種入睡。之後因溶雪醒過兩次...

由二時第一次痛醒, 至大約5時許才真正入睡...

當中有幾次真的有錐心的感覺…

 

起床後, 連忙看牙醫…拖延了幾個月, 不得不面對了...

醫生說蛀得很深, 不斷說很深很深... ^^"

其實我也不知道是哪隻牙出毛病, 右邊大牙2年前曾崩脫一角, 連忙在大埔補了, 可是那女醫師收我五百元, 不出數月補粉已脫落...現在就是那隻牙齒, 因長期無法清潔而蛀掉了...= =


4 comments:

  1. 大埔邊個牙醫咁差?
    我上個月係大埔工聯會睇牙,兩隻智慧牙都有少少蛀,結果用o左$800補呀!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:06 PM

    Ying< 我都有唸過工聯, 我去o個間係o係廣福道一個女醫生...廢到爆, 仲收我500補一隻+幾十蚊一張冇得拎走既x光片

    ReplyDelete
  3. 嘉露10:19 PM

    我最怕見牙醫嘅, 每年去洗牙對我黎講已經係大工程喇...如果要脫牙...

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:45 PM

    嘉露, 我都怕...所以痛左大半年先去睇, 可想而知o個晚有幾痛...="= 剝o個陣ok, 其實我上到去已經唔驚, 不過剝完麻醉藥一過就好痛...我2年前去剝o個次仲要係我生活...^^"跟住痛足2個禮拜.....

    ReplyDelete