ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 04, 2007

餃子



呢幾日冇咩想食, 係想食餃。

其實屋企有包即食蒸餃(鍋貼), 前晚已經蒸左半包黎食~今日唸唸下都好耐冇包過, 今晚包都好喎~

細細個阿媽包餃子都會預我, 阿媽教落十蚊半肥瘦+蝦仁+韭菜, 調味撈勻, 包得~

今日開完會, 冇行過街市, 就咁O係惠康買左D瘦梅頭(一包絞碎, 一包未絞, 冇半肥瘦咁肥又冇瘦肉好乾咁實)再加3蚊韭菜, 2蚊芫茜同1包魚肉。包左2款餃餃--

香茜魚肉餃韭菜餃。

包之前試左味, 覺得香茜鹹左少少, 結果出黎效果係剛好, 而韭菜反而淡左D。

我鍾意食烚餃, 而且覺得香茜餃煎好似唔多夾, 於是先烚左頭輪等佢返黎。留返D韭菜餃睇下佢想煎定蒸定點, 又可以有D野食住先~結果都係烚, 方便D~

其實係之前食灣仔碼頭水餃發現香茜魚肉好似幾夾, 如果減肥既話, 可以試下唔加豬肉。

之前試過菜甫豬肉餃都OK架~不過唔好切咁細粒, 有D咬口好~^^

試過洋蔥牛肉餃就麻麻, 估唔到洋蔥出到黎唔多香, 牛肉又乾D實D, 或者撈一半豬肉好似整漢堡咁效果可能都唔錯, 但洋蔥就本身太多水; 雞肉餃都係偏乾偏淡。


6 comments:

  1. 嘉露11:55 AM

    我都好耐無包餃子喇...我好鐘意食韭菜餃架

    ReplyDelete
  2. 我細個都成日同媽咪係屋企包餃食,通常包白菜豬肉餃。

    ReplyDelete
  3. Saren3:03 PM

    咁妳用黎包餃子嘅皮係買現成嘅, 定係自己另外買麵粉返來搓架? 我自己屋企就間中會包上海雲吞啦, 材料同妳嘅係一樣, 都係有韮菜啦, 瘦肉(最好半肥瘦), 蝦, 葱, 買上海雲吞皮(方形or圓形)都ok, 放清雞湯落去煑, 係我嘅至愛呀!!! 每次食都必定食十幾粒架!!! 仲可以攞黎炸添, 點泰式酸甜醬好好味架!!!!

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:58 PM

    嘉露,唸日驚男友話韭菜草青唔敢落咁多,搞到出黎唔係咁香,仲冇芫茜咁香,但原來韭菜佢係唔怕架...早知落晒啦~依家剩左9塊皮同d韭菜o係度...

    ReplyDelete
  5. Scorpio6:00 PM

    Ying, 上次第一次包白菜, 好水呢…可能佢本身多水,我又冇索乾…韭菜同芫茜就唔駛

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:02 PM

    吉普賽, 我係買圓餃皮(好似鍋貼o個d),都想試下自己搓,不過有排搞:p試過搓粉果皮衰左…d餡男友就話就好似出面食o個d
    我尋日都食左廿隻=0=

    ReplyDelete