ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, January 20, 2007

芒果河粉@B仔涼粉


難得入元朗一次(代表學校做舞蹈比賽既工作人員,對上一次入去已經係幾年前既事,加加埋埋去過不多於五次),去左想試好耐既B仔涼粉,不過冇食到B仔涼粉。一來好大兜,二來見倒佢咁多生果,又唔明點解要去o個度食生果…結果都冇食到…食左同樣想試好耐,睇電視介紹過既芒果河粉!

曾經以為真係平時食開o個d河粉,後來o係電視睇過介紹話原來係第d野做,唔記得係咩黎,同行一位尋日o係會場識既來自另一間學校既一個女仔話好似係用蒟蒻造,食完都唔知係咩黎,不過幾好食又幾得意,芒果都唔錯,芒果茸都唔錯,$28有機會都會再食,可能會試下芒果腸粉,我唸都係同一樣野黎,只係形狀唔同。


3 comments:

  1. 入o左元朗丫? 我好少食B仔,因為覺得佢o的糖水唔係咁好食,反而o的腸粉好熱好正。 我係旺角石磨坊食過芒果河粉,好滑好香椰汁味o架!有無試過呢?

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:49 PM

    Ying, 其實我好少食糖水架~所以好多出名既糖水鋪我都未試過, 尤其是要排隊o個d B仔腸粉O個日都有食, 個男仔嗌左我地痴左D黎食, 不過辣既, 我食左一粒腸粉同一粒魚蛋就冇食喇 同埋我唔係咁鍾意椰汁味架^^"

    ReplyDelete
  3. 巧兒10:39 PM

    除左B仔, 元朗仲有一間整得好食過佢呀,  同埋有炒冰食添, 不過間鋪頭好細同埋幾難搵!

    ReplyDelete