ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 02, 2007

「做乜你又瘦左」

上星期去一個PARTY, 當日所有朋友都有幾個月冇見, 講呢句說話既朋友開始減肥時都有見過, 以為冇人察覺得瘦左, 點知臨走一齊等LIFT時呢個朋友忽然講左呢句~TUM得我幾開心~^^

其實同佢地本身都係幾個月先見一次, 識左2年半見過未必有十次, 留意唔倒都唔意外, 何況我本身都唔係去到邊都有人覺得我瘦左, 所以聽倒佢咁講好開心呢~^^


上次版聚帶左o岩o岩識我男朋友時既相俾yanyan佢地睇, 其實我覺得同依家差唔多, 當時應該重過依家十幾磅, rankura就話可能我個身瘦好多, 不過塊面唔係好覺! 反而同事就話我可能塊面瘦好多個身唔係好覺(佢睇過我上年冬天影既教員相好包下XD)


15 comments:

  1. 我都好鍾意人o地同我講 < 你瘦左 > 聽到會好開心 ^^

    ReplyDelete
  2. 嘉露3:25 PM

    我都係呀~~~我上次同舊同學食飯, 佢一見到我第一句就問私係咪瘦咗成個碼... ..攪到我開心死呀 以前最驚就係人地話"你肥咗呀"... ...就算自己都知道係肥咗, 都唔想聽到人咁講架嗎...

    ReplyDelete
  3. Scorpio4:01 PM

    嘉露, 咁又係呀~女仔有時都幾怕面對現實架~尤其是對呢樣野XD

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:01 PM

    meko, 我唸大部分女仔都會咁~^^尤其是減肥中~不過如果明明覺得自己肥左但聽倒人咁講會唔會覺得人潤佢或者隨口講呢

    ReplyDelete
  5. Sui Fan8:18 PM

    看番你以前d 相 都覺得你瘦左靚左 ^.^ m... 多口問句,你係咪準備緊結婚? ( keep fit + 搵番d細佬仔相出來 ... mm... 我好奇問下,你可以唔答 ^.^ )

    ReplyDelete
  6. 我依排都多佐人讚我瘦佐呢~~~好開心﹗不過之前成日話我肥果D人﹐都冇咩講過覺我瘦呢﹗有D激氣囉﹗

    ReplyDelete
  7. Scorpio8:59 PM

    懶貓, 多謝你呀~哈哈, 呢個問題已經好多人問過, 最主要係同事, 有D就問我係咪準備影相XD
    其實D細路仔相一直都O係電腦入面~仲有好多O係相簿度
    yanyan同甜睡寶寶都係又keep fit又post小朋友相呢~^^

    ReplyDelete
  8. Scorpio9:01 PM

    yanyan, 可能o個d人特登唔讚你, 又或者真係唔覺都唔出奇, 都有同事唔覺得瘦左~之前都有講過^^平常心囉~今次就算大部分人都冇話我瘦左都冇咩唔開心, 可能一來呢排唔係減緊肥, 二來自問唔係真係瘦左好多, 之前又唔係好肥依家又唔係好瘦~唔覺都唔奇:P覺當然開心

    ReplyDelete
  9. Scorpio9:02 PM

    懶貓, 你睇呢幅相同依家比都覺得我瘦左咩?其實我覺得差唔多:P

    ReplyDelete
  10. 其實呢~以我識你個時同而家比.你塊面同個身都有瘦到,不過個身明顯d~可能因為個時你著背心.d 肉肉睇到哂,而家好明顥無哂當時d 肉肉喇(除左個胸之外)

    ReplyDelete
  11. Scorpio6:26 AM

    RANKURA, 哇哈哈哈~不過依家多左D我唔鍾意既肉酸骨骨呢== 我想減既腳腳仲好肉下...

    ReplyDelete
  12. Aling1:21 PM

    蠍~腳呢下真係好難減,我覺得仲難搞過條腰,連我做gym個miss 要去左試針炙減大髀,如果佢ok介紹埋你去!(我當然都會去試下!)

    ReplyDelete
  13. Scorpio7:08 PM

    RANKURA, 好耐冇針灸過喇*0*小學有玩過

    ReplyDelete
  14. 巧兒10:06 PM

    上個星期我個客見到我, 又話我瘦左, 開心到暈呀!

    ReplyDelete
  15. Scorpio10:38 PM

    BIBI, 原來呢日仲有另一位版友覺得我瘦左架~佢後尾MSN同我講返~我話做咩O個日唔講, 佢話怕醜喎XD 好在依家未有人話我肥左咋~~~

    ReplyDelete