ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 04, 2007

整容整乜好

依家愈來愈多人整容, 亦都愈來愈公開, 唔知會唔會真係有一日呢種風氣O係香港真正普及, 唔整就笨呢?

如果要我整, 我最想整眼同鼻…割雙眼皮啦~等佢唔好咁DUP...鼻就整高佢, 等佢側面唔好咁肉酸>3<我既正側面真係完全唔掂...

叫我男友估, 佢第一時間就估腳! 丫我又未唸到面以外既地方, 整容總係先唸起五官, 同埋減肥可能都仲改變倒, 所以起碼排到第三位, 可能仲要排O係瘦面之後呢~隆胸更加唸都未唸過, 想細D就有…依家真係細左都不知幾好, 不過最好唔好見骨囉…

我覺得我堂眉最掂, 修下都OK, 耳仔整唔整都冇人留意啦...正正常常又夠高(聽講耳仔高聰明XD), 嘴仔細細, 我唔會學人豐脣呢…所以要整既話都係眼同鼻啦~點解偏偏係呢D咁重要既部位需要改善架

早排有同事話想割雙眼皮, 我都有唸過架, 不過自己真係接受唔倒"整容"呢樣野…始終係假野, 裝假狗…點都唔好聽…而且聽講整容會上癮, 整完靚左又想整多D多D…痴雙眼皮玩下就無妨~

有D人唔當割雙眼皮係整容, 泳兒都好公開咁承認, 依家D人對整容既介線愈定愈闊, 我既介線嘛~脫墨都OK既~

你地話我整邊度好呢?


20 comments:

  1. 我都係..得個想字.. 唔敢亦唔會去做= = 如果我呢~我可能會整眼同鼻~再加磨臉果d骨...噤樣可以唔洗再包啦..哈

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:17 AM

    TABBY, 即係同我一樣啦~XD 估唔到NEWSGROUP O個便有人答我想高D, 真係未唸過呢樣都係整容既一種

    ReplyDelete
  3. 如果我有擔試會整大D對眼 我想做大眼妹 XDDDDD

    ReplyDelete
  4. 如果真係敢去整﹐又真係有錢去整的話~~~我想整整個鼻﹐整高D﹐直D~~~嘻﹗

    ReplyDelete
  5. Saren2:55 PM

    我就覺得自然就係最靚啦, 好似韓國大部份的女人咁, 個個都係一個模copy出黎嘅, 一號眼,  二號鼻....... 其實單眼皮咪仲特別, 十個人裡面可能只有妳一個係單眼皮.我都係單眼皮, 所以我支持單眼皮一族架!!!!!!!!!!!Yeah!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:05 PM

    meko, rankura話我對眼都算大, 我話:「係呀~單眼皮黎講我都算大架喇~XD」

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:07 PM

    吉普賽,我阿爸阿媽好似都係一單一雙呢~點解我係單架=0=一開眼D眼睫皮zip晒入去=0=
    係呢你知唔知咩叫"內雙"呀?

    ReplyDelete
  8. siukei8:18 PM


    Yan Yan :我都想隆鼻~~~

    ReplyDelete
  9. Sui Fan9:04 PM

    如果係我...如果咩都有得整的話... 我最想增高幾吋,最好有5尺4就好la...我好想著長裙的,但太細粒著唔到 另外,我想整下胃隔離的左胸骨,我的左胸骨比右胸體凸出好多,胃腩因此係凸左出來。醫生都話有d唔係好正常。 我想抽脂丫...冬天好凍,完全不能節食,仲大飲大食左...抽走晒d多餘的脂肪佢就正la^.^ 個樣丫... 成個換晒佢la...眼耳口鼻都唔靚...眼短,耳仔沒耳珠,口太闊,同埋我好恨有少少尖的鼻尖... 不過如果換了那麼多,我還是我嗎? 如果脫墨是整容,我都整左一次。我脫過一粒墨,細個阿媽仲捉左我去"cool"過牙tim -.-"

    ReplyDelete
  10. Sui Fan9:16 PM

    我都聽過有人的雙眼皮收埋左, 但d人叫"假單眼皮",唔知有冇叫"內雙"的名。 不過我覺得單眼皮的人對眼"襟老d" ,因為人老時眼皮就會跌左落來,反而單眼皮的人不顯老。

    ReplyDelete
  11. siukei10:46 PM

    懶貓 :我都好細粒的,成日俾人笑~~

    ReplyDelete
  12. siukei10:47 PM

    蠍:人沒有完美的,再美的人都有不滿意自己的地方~~

    ReplyDelete
  13. Tabby1:27 AM

    蠍 ~噤岩既=口=我都係一開眼d眼皮會zip入去.. 反正我果隻就唔係雙眼皮..又唔係單眼皮.. 就係噤..d人就話我係"假"雙眼皮

    ReplyDelete
  14. Mei Ling12:01 PM

    尋日我睇now TV o既543台<<城市特搜>>睇過中國第一人造美女~~~~~  

    ReplyDelete
  15. Scorpio2:45 PM

    懶貓, 我做situp時都發覺左胸骨比右胸體凸出好多呢,不過我唸冇你咁嚴重, 至少平時都唔覺。 你依家幾高? 抽左脂都要keep住細食喎~唔係就會肥返, 咁幾唔抵呢, 不如夏天先減過 cool牙都係廣為大眾接受既一種, 我都醒唔起, 可能都算整容, 不過至少佢有d實際用途, 不全因為美觀

    ReplyDelete
  16. Scorpio2:46 PM

    懶貓, 不過我覺得單眼皮的人對眼"襟老d" ,因為人老時眼皮就會跌左落來,反而單眼皮的人不顯老。<<真係未聽過喎~幾有新意 ^^

    ReplyDelete
  17. Scorpio2:50 PM

    寶寶, 我知呀~^^都係講下~我都唔會整~

    ReplyDelete
  18. Scorpio2:51 PM

    mei ling, 咁你又有冇咩想整呀?

    ReplyDelete
  19. Scorpio2:51 PM

    Tabby, 咁單眼皮唔會zip入去既咩?我同學同明顯係單眼皮, 都係zip晒入去個喎

    ReplyDelete
  20. Mei Ling9:38 AM

    而家對自己幾都滿意呀~~~~~ 自然o的比較靚好好多~~~~~

    ReplyDelete