ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, January 20, 2007

元朗恆香餅家


尋日難得元朗,除左去食B仔涼粉之外,仲黎左呢度買手信!

買左半打

老婆餅去男友屋企、一包大雞仔餅俾自己、一包合桃酥同埋一盒杏仁餅俾男友!佢D野都唔平,雞仔餅12蚊幾件、合桃酥8蚊4件、杏仁餅同老婆餅就唔貴,分別係20蚊一盒12件同21蚊半打。

味道方面又幾好味喎,老婆餅唔同平時出面食O個D,餡好軟熟;杏仁餅其實我本身唔好,好乾,不過佢又唔會,仲好香杏仁味,我覺得好食過澳門o個d;合桃酥好香好鬆脆、雞仔餅就一般,都唔錯。

另外仲買左一件紅薑皮蛋酥綠豆條,紅薑好特別,有機會會再買!分別係3蚊同2.5。


13 comments:

  1. My Coffee Corner12:59 PM

    我都好鐘意食"老婆餅", 真係好好味ga!!!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:04 PM

    mauph, 我以前唔多食架, 唔鍾意冬瓜蓉, 杏仁餅又係, 不過呢隻又幾好食喎, 但最驚喜都係紅薑皮蛋酥

    ReplyDelete
  3. 恒香老婆餅好好味o架,你係咪買迷你個隻丫? 迷你老婆餅不停咁新鮮出爐o架!我都係好鍾意佢個冬瓜蓉唔太甜又軟糯,個皮一片片好鬆化。

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:50 PM

    Ying, 唔係呀, 我買左一盒盒o個d, 一盒半打, 不過佢d本應新鮮出爐既綠豆條同皮蛋酥都係凍既

    ReplyDelete
  5. 我都係住元朗附近,我都好鐘意食老婆餅架

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:49 PM

    橙皮超人, 不過我下次去都唔知幾時LU

    ReplyDelete
  7. 下次過嚟同你一齊
    行街街啦

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:26 PM

    橙皮超人, 好呀

    ReplyDelete
  9. 巧兒10:42 PM

    我試過出面其它果啲, 始終淨係鍾意食恆香, 我daddy就鍾意食雞仔餅, 佢地貴得黎有道理!

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:54 PM

    bibi, 又唔係話貴得好過份, 佢d皮蛋酥仲平過大班一半, 係遠囉~~真係冇幾可, 所以都買左幾廿蚊手信, 不過2日食晒XD

    ReplyDelete
  11. 巧兒10:57 PM

    蠍: 不過宜家佢唔止分店架喎, 我試過沙田分店, 啲水準一樣架, 你上網睇睇邊間分店近你啦!

    ReplyDelete
  12. Scorpio11:02 PM

    BIBI, 係?男友話緊係總店好喎~不過依家都唔會買LU~減返先~:P 想O係3月尾減到110

    ReplyDelete
  13. 巧兒2:05 AM

    但係我有買過黎compare, 無分別喎, 因為我之前住屯門成日入元朗買黎食架, 我就覺得無分別!

    ReplyDelete