ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, January 28, 2007

最後四隻

昨晚又一隻走了…

早兩日仲見佢跳黎跳, 但睇過有水又有糧, 佢仲係唯一一隻識捐入襪襪度既, 都唔知佢嗌我咩事, 原來係想同我say bye?

尋晚如常呢左入襪襪, 搵手摸下佢, 冇反應, 心知不妙…

佢呢左o係入面, 面向裡面, 好安祥咁雜開左…

佢係尾二一胎寶寶, 計計下應該都過2歲喇, 年紀都唔細, 呢胎依家只係剩返一隻

覺得佢好生性, 自己呢入墳墓長眠...所以感受比較深...近幾個月都有2隻同佢同一胎既寶寶離開左, 不過佢似乎比較特別

唔計熊仔依家仲有4隻小露寶, 高峰期曾經有十幾廿隻, 隻隻一樣樣又跑得快唔抱得上手, 我都分唔清邊個打邊個...所以唔係個個有名

依家剩返1隻肥O都O都自己住, 佢身型特別大隻, 可能佢對得熊仔多, 以為自己應該好似熊仔咁大, 佢食得又訓得, 不過有個怪現象, 就係佢成日自轉, 有時跑圈有時原地轉...俾碌佢又唔跑...好好手感架~亦係哩一一隻仔仔

另外仲有3隻囡囡一齊住, 佢地分別來自最後一胎同尾二一胎, 我家既囡囡好多都可以同居, 仔仔大大下就一定要獨居, 地盤意識好強!三隻囡囡依家一齊住, 尾二胎O個隻係臨尾先加入一齊住都冇打交, 睇見佢地互相取暖好warm~^^


10 comments:

  1. My Coffee Corner10:19 PM

    係唔係天氣凍呀?!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:53 PM

    mauph, 應該唔係, 佢都識呢o係隻襪入面, 我屋企又比較暖, 佢都2歲幾其實年紀算大架喇

    ReplyDelete
  3. 其實佢安詳咁去都已經好安慰...我之前好多隻老左...見佢地白內障或者病好辛苦嫁, 但我最愛o個隻就安詳咁去, 佢係我出街前, 由二樓落左地下o個層, 扒係個食物兜o個邊邊, 到我出完街, 我發覺佢post無變, 就知佢去左lu....反而我覺得佢咁樣仲好, 無咩折磨~

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:43 PM

    yan1984, 都係架, 有時見倒d打側訓o係度好似掙扎過咁, 最慘係唔係獨居o個d難免俾人分屍...>< 最安詳就係肆肆正正咁坐o係度好似訓左咁, 佢就係其中一隻 仲有一隻印象好深, 一早起身見佢就唔得就抱左佢出黎, 點知幾個鐘頭後跑得好快, 又食返野, 不過補完習返黎就去左...經驗豐富既我都忍唔住喊 T^T佢實在太生性喇... 依家熊仔都有白內瘴, 不過又唔覺佢同之前有咩分別, 都係傻下傻下四圍走

    ReplyDelete
  5. Tabby1:05 AM

    我都好明.. 果陣我養2隻..之後就越生越多(十幾廿隻)..又要將佢地分開.. 之後我就一直養佢地..直到佢地老死.. 有d都係老果陣..有內障, 有d就係臨死前..佢會休克/昏迷好多個鐘...(lee種最痛苦..睇住佢地就黎走..但係我就咩都做唔到), 亦有d係當我一訓醒果陣..摸佢..凍冰冰噤..去得好突然.. 我家下hk既屋企都仲有一隻..不過lee隻唔係買的.. 係有一日我男朋友打比我..話o向我樓下見到有2隻鼠鼠比人有個膠樽裝住..丟左o向垃圾筒旁(= =噤都做得出?)...so我男友就拎左上黎比我~我丫爸丫媽又肯比我養...就係噤啦~不過本身有2隻大妹同細妹..但係有一日..大妹發神經...唔知點解追住細妹黎打...當我救細妹出黎之後...佢已經唔係好得了...就係噤去左.. 好傷心架...次次佢地走...我都會喊到9彩...特別以前有2隻我係最愛的..有一隻佢可以間唔中好自由噤o向屋企走..又唔知點解佢有次會去左洗衣機..又有次佢可以零晨3點幾o向琴底行出黎= =另一隻呢..就係好鐘意食同訓..佢成日訓o向我枕頭邊個位..一齊訓..好有人性的

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:32 AM

    tabby你係養邊個品種呢?我細隻呢d跑得好快走左好難捉, 有隻偷走左n次呢~好勁!! 熊仔都試過偷走, 轉個頭唸住唔搵住沖涼先點知佢o係洗頭水後面捐個頭出黎笑死我XD

    ReplyDelete
  7. 蠍 ~我第一次養既係小灰霸~係人地比的~之後生左好多...等佢地百年歸老之後.. 之前我男友就送左小露寶~因為見佢地好得意..噤跑黎跑去..跑唔停 之後家下屋企果隻..係小灰霸~

    ReplyDelete
  8. 嘉露1:13 PM

    我屋企有條魚魚噚日都走咗喇...天氣太凍, 開咗暖管都唔夠

    ReplyDelete
  9. Scorpio9:37 PM

    TABBY, 我咪就係養小露寶囉~真係跑得勁快!抱唔倒起手唔好玩...不過好靚仔~

    ReplyDelete
  10. Scorpio9:39 PM

    嘉露, 魚魚係咪好難養架

    ReplyDelete