ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, January 15, 2007

杏仁酥(附食譜)


買左杏仁(其實仲買左好多材料同用具),繼續用尋日整既酥皮整小食

做法:

1. 將酥皮從冰箱取出,放室溫待軟式預早放下格解凍,以木棍輾薄酥皮至3毫米厚。

2. 在輾薄了的酥皮上掃上少許水,再將杏仁片放在酥皮面,並稍為把杏仁壓實。

3. 再灑上糖,然後切成2 x 12厘米的長條形。

4. 以170度的爐溫烤約15分鐘至金黃色即可。

參考來源:

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!cZiTawiTHhCXKihZMkg8f.IQXQ--/article?mid=603


6 comments:

  1. Sui Fan6:49 PM

    e個我鐘意食丫

    ReplyDelete
  2. 好正呀 ... 一包酥皮可以整到幾多條呀?

    ReplyDelete
  3. Scorpio8:00 PM

    懶貓, 呢個都好味呀, 成日o係美心見倒都想買始終都冇買到 不過今日切得太幼又唔記得鋪杏仁片前搽少少水, 結果d杏仁片甩晒XD 我覺得3個都好味, 最鍾意應該係蝴蝶碟, 三樣都新解出爐既時候口感最好, 唔知點形容~雖然3樣都係用同一塊酥皮整, 不過三種感覺都唔同架~ 男友就鍾意扭扭條~下次開PARTY可以整喇~^^不過要早一日整定D酥皮, 到時再切同焗就快靚正喇~^^

    ReplyDelete
  4. Scorpio8:17 PM

    Ivany, 唔知呀, 我唸廿條啦, 我唔記得一包有幾多克, 我就自己整酥皮, 呢度大約有100g, 整倒十條倒啦

    ReplyDelete
  5. Jessica10:50 AM

    一次過睇左你幾個野食既食譜, 覺得你好勁呀, 識整咁多野食. 我有個朋友又係好鍾意整野食, 不過佢主力整蛋糕, 佢話整酥皮同埋麵包呢d野會好麻煩喎~

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:39 AM

    caca, 我呢個酥皮譜好簡單, 但整出黎又好味喎~男友同同事都讚~係煩d要半個鍾褶一次, 搞成日 麵包就最難, 試左好多次都未真正成功整倒好軟熟既包, 同埋搓又支力, 又花時間發酵 蛋糕可以話最簡單快捷, 不過我未整過裝飾蛋糕, 一來唔係咁鍾意食cream, 男友又唔食有生果既蛋糕, 所以都冇咩機會整, 羨士蛋糕就最易

    ReplyDelete