ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 25, 2007

無糖豆漿(附食譜)


尋晚想整先發現要浸好耐, 夏天要6個鐘, 冬天更加要20個鐘, 所以浸左一晚, 今日放工先整^^

1. 預先一晚浸一杯

黃豆

2. 黃豆+(1:6)於攪拌機攪成汁,倒進豆漿袋*隔渣,煮沸*後轉小火煮熟即成。

備註:1. 豆漿袋可用煲湯魚袋代替,不過豆漿袋極易洗,化算好多唔駛用完丟掉!2. 豆漿易火農,記得一路煮一路攪,千祈唔好行開!

我冇加糖調味,落多左水比正常稀,估唔到又幾O岩我口味喎~有D譜話滾後小火煮10分鐘有D話30分鐘,我就未見滾已經有少少火農既跡象,一滾轉小火煮多陣就熄火!

 


6 comments:

  1. 阿懶10:57 AM

    煮豆漿真係好蝦人...行開下就真係好易燶...

    ReplyDelete
  2. Emily5:54 PM

    我都想自己製呀!!!不過買豆漿機會方便啲....

    ReplyDelete
  3. Scorpio6:42 PM

    阿懶, 我冇行開不特止, 幾乎冇停過手...

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:43 PM

    阿愛, 睇你為飲定為整啦~我就覺得豆漿機剝削左我既樂趣^^同埋其實都好方便, 浸完攪完隔渣就煲得

    ReplyDelete
  5. 巧兒3:34 AM

    我就無咁好心機, 不過, mummy成日整!

    ReplyDelete
  6. Scorpio2:48 PM

    bibi, 我尋晚又煲左, 原來上次搞錯左只係浸左半杯黃豆以為一杯=0= 今次O岩喇~一杯豆整倒1公升豆漿, 依家夠左唔加糖都咁好味, 以前阿媽煲O個時覺得唔加糖好難飲架, 唔知同佢用黑豆煲有冇關係呢?

    ReplyDelete