ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 05, 2007

多吃去皮雞 膀胱癌風險高五成

多吃去皮雞 膀胱癌風險高五成

【明報專訊】「怕肥」人士食雞時,通常會先去皮,但哈佛(相關新聞 - 網站)大學一項研究指出,每星期吃去皮雞肉5次以上,患上膀胱癌的風險,較連皮吃雞的人高出52%,本港營養師協會會長余思行不評論研究結果,但強調一般都會建議市民吃雞時先去皮,因為雞皮的飽和脂肪較高,會引致膽固醇上升,若膽固醇過高,有可能引發心臟病、中風等。

研究由美國哈佛公共衛生學院負責,在分析逾4.7萬名男性及逾8.8萬女性的資料後,發現吃去皮雞會有較高的患癌風險,而每星期吃煙肉達5次或以上者,患膀胱癌的風險亦較不吃煙肉者高出59%,而數據亦顯示,多吃煙肉者偏向有較差的飲食習慣。

4 comments:

  1. Tabby1:24 AM

    煙肉<---我就唔鐘意食架啦.. 去皮雞<---我就真係唔明點解會有患膀胱癌的風險 雞皮其實我就真係幾鐘意食架..無論係kfc炸雞既雞皮..家係串燒既燒雞皮.. 不過我都知好肥..所以..如果係平時食送食到果d雞皮..我就會唔食..但係香口果d呢...就忍唔到口啦=口=

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:54 PM

    Tabby, 我就鍾意食油雞皮, 不過一般都唔會食, 我覺得呢個統計有d無聊...將呢2堆人作比較, 又冇咩理據支持, 仲有其他因素影響家嘛

    ReplyDelete
  3. 蠍:Hi~~多謝您來我的Blog坐坐呀~~我已經放左杏仁酥條食譜上網喇,希望幫到您啦。

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:59 PM

    安琪怡, 唔該晒呀~^0^ 我去睇下先~^^

    ReplyDelete