ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 23, 2007

油魚!!!!

唔怪得我屙油啦!!!!!

食3次3次都出事...明明以前食唔會嘛
頭2次以為蒸先會, 因為未試過蒸, 點知第三次焗都係咁...
依家明白晒...
不過我唔係百佳買而係大昌

油魚所含蠟酯會導致部分人士腹瀉,並且本港新發現,日本早已禁止入口,澳洲(相關新聞 - 網站)也不建議食用。消費者委員會(相關新聞 - 網站)及食物環境衞生署早應加強警惕,發現有這類魚進口,出售渠道不只超市,又有市民進食後不適,即使未達至禁售的定論,也應該及早提醒市民關注,不是等發現問題半年後才公布。


9 comments:

  1. My Coffee Corner10:24 PM

    新聞都有勁播bor! 下次唔好買喇, d醫生話嚴重既會"失禁"ga!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:43 PM

    mauph, 都差唔多! 相當嚴重用核突下!!我之前都有post過!!!佢只係寫住鱈魚!!!搞到我以為自己做乜忽然受唔倒!!!!.\/.  

    ReplyDelete
  3. siukei11:10 PM

    什麼來的?減肥藥?

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:13 PM

    寶寶, 你冇睇新聞呀?百佳賣既鱈魚又括住(油魚), 話係鱈魚既一種, 不過佢既油份難以消化吸收, 會肚屙...唔怪得我食左3次都中招...仲以為自己無啦啦唔受得鱈魚添...

    ReplyDelete
  5. John 仔11:45 PM

    咁大鑊?! 講開上次食完啲百佳買嘅魚好似真係個肚有啲唔舒服!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:29 AM

    JOHN仔, 其實我個肚冇唔舒服...係屙油.....

    ReplyDelete
  7. stweetcat3:26 PM

    我同朋友一齊食過"鱈魚", 好彩我無事, 但係我朋友漏油ar!! 我諗果d應該係"油魚"!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:36 PM

    Stweetcat , 係囉, 我男友平時腸胃唔好反而冇事, 我食咩都唔會肚屙但係就連中三元

    ReplyDelete
  9. 巧兒10:27 PM

    已經有市民打左上電台話佢仔仔都係咁, 但係嚴重啲果隻, 仲攪到睇醫生都查唔出乜野原因!

    ReplyDelete