ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, January 13, 2007

再三挑戰中種法


今次冇發酵過度喇,不過又冇第一次咁軟,唔知同份量減半有冇關?主要呢個分別...仲有今次第二次發酵冇第一次整咁耐,跟譜發30分鐘,唔敢太耐驚又過龍。

用左蒸籠做酵箱,等佢冇咁乾又唔過熱,不過今次同第二次一樣,發完第二次大左好多,但到真正焗完又分別不大。

突然醒起!!!我唔記得落牛油!!!!!唔怪得...>口<


4 comments:

  1. Josie2:56 AM

    蠍 : 都好係呀!  可能水份唔該多所以唔夠軟.  第二次發酵 - 當麵糰發大左後插只手指入去, 麵糰無反彈出嚟就得啦 (大約30-45mins, 但跟據温度而定).  你的蝴蝶酥我好鍾意呀.

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:08 AM

    Dopey, 我2次都係跟食譜加水, 不過今次同第一次都多左蛋, 因為唔係既話唔夠濕搓唔勻,##加蛋同加水邊樣好d,又有咩分別呢?不過我唸今次失敗既原因應該係冇落牛油= =我見d硬包(例如法包)就唔駛落油..... 不過今次都唔太硬, 男友話似嘉頓方包... 多謝晒你既指導同埋讚賞~^^

    ReplyDelete
  3. 嘉露4:01 PM

    睇個樣好好味喎...你有無學過整包包架? 你好似好專業呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:32 PM

    嘉露, 我?我緊係冇啦~~唔係都唔駛戰咁多次...^^"

    ReplyDelete