ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 02, 2007

新年禮物



除夕夜放工之前去左旺角買跑鞋~唔願郁既佢有日忽然話想買跑鞋話想練氣喎~

30號晚問佢: 「我地去邊度倒數呀?」其實一直都知佢最怕同人迫, 所以咁多年黎都冇一齊出過去倒數~其實只係多口講下~估唔到佢到除夕o個日問左我幾次「你唔係想去倒數咩?」我又唔係話好想, 想想地囉~唸起你一陣迫到黑面就怕怕… 知道你有心為我做自己唔鍾意做既野已經夠喇~

買完鞋之後周圍都搵唔倒廁所, 結果去左朗豪坊, 仲去左matchtoo幫襯郭少芸~我一個人食左2件cheese cake呀~


4 comments:

  1. chesse cake味道如何?

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:01 PM

    Ying, 除左圖中所見仲有件藍莓芝士蛋糕, 我就覺得香蕉曲奇好好味又特別, 藍莓普通d, 不過佢係焗cake, 唔係多數人自己o係屋企整既雪cake, 冇咩話好唔好食, 呢餐連埋杯橙雜都要百幾蚊, 除夕加價, 平時20/25蚊件, 呢日就要30蚊 我都想試下自己整香蕉曲奇芝士蛋糕, 非常夾

    ReplyDelete
  3. 嘉露3:33 PM

    個芒果布丁睇落好似南瓜湯呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:03 PM

    嘉露, 又係喎~睇落同平時好似有少少唔同, 不過食落就同一般芒果布甸一樣冇咩特別, 個朱古力就幾好味, 真係好濃~但就唔夠香蕉曲奇特別, 橙雜就唔好提, 冇咩好講

    ReplyDelete