ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, January 08, 2007

蛋卷


其實我一向唔係鍾意食零食既人, 亦唔鍾意食香口野, 蛋卷係少數我食唔停口既零食之一, 一大盒我好快隊晒架喇~>0<

搵唔倒蛋卷食譜...大家有冇呀?

下網搵係咁出卷蛋食譜俾我=0=

之前o係街見倒有新鮮蛋卷買勁正呀~>0<睇住佢整架~都係倒d粉漿落個鐵板度之後卷埋佢, 唔知難唔難整呢?


8 comments:

  1. My Coffee Corner11:45 PM

    嘩, 我都勁鐘意食蛋卷, 最好係"蛋白肉鬆蛋卷"tim ah!

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:54 PM

    Mauph, 我就鍾意食原味, 最好冇椰絲肉鬆之類, 所以我唔鍾意食鳳凰卷架~ 最近學校有人請食奇華蛋卷, 有海苔、咖啡、薑汁、原味、椰蓉同芝麻, 我冇試咖啡同芝麻, 最鍾意都係原味~海苔就好似愉快動物餅~薑汁就好似湯丸d薑糖水

    ReplyDelete
  3. 我都勁愛蛋卷,我係抱住成罐咁食。 大約兩日食哂一罐恒香蛋卷

    ReplyDelete
  4. 我都好鐘意食旦卷的..個人黎講比較鐘意食原味多d~貪佢有旦味.. 正=口=

    ReplyDelete
  5. Scorpio6:13 PM

    Tabby, me2~~^.<

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:13 PM

    Ying, 我都係鍾意成罐捧住食架~速度同你有得揮^^"

    ReplyDelete
  7. 嘉露11:38 AM

    mee too ah..如果你搵到個食譜的話send比我呀, 唔該!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:37 PM

    嘉露, 冇問題~^^不過上網搵好多時都出左卷蛋譜= =

    ReplyDelete