ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, January 08, 2007

香噴噴脫脂奶牛油包包


一出爐意外地聞倒陣陣香味~*0*

平時我整包都係用橄欖油同少糖, 今次多左少少糖, 轉左牛油又加左少少奶粉~一出爐~

哇~

好香~~

食落都幾好咪 :p

不過個面火農左...= ="

同埋包面硬係比較硬

其實搓呢個包時我依然係用錯方法, 搓左好耐都拉唔倒薄膜, 之後先上網搵d片睇下人點搓~呢個可能搓得太耐...好似冇之前o個d發得咁大添...=口=所以得一個大大個, 平時都有幾個細少少既包架~

不過都幾好食呀~hehe~都係自己食je~

我會繼續努力練習架喇~\"/


6 comments:

  1. 嘉露11:36 AM

    努力呀~~~話時話, 我學咗個北海道牛奶麵包都未試過自己係屋企整...真係懶

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:38 PM

    嘉露, 難唔難整呢?係咪要另外搓面皮?

    ReplyDelete
  3. stweetcat9:45 AM

    我報咗班3/25學整呢款包包! 我之前未整過包包ka~

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:13 PM

    swteetcat, 你指北海道牛奶包包?

    ReplyDelete
  5. stweetcat2:56 PM

    係ar! 北海道牛奶包, 仲學埋朱古力包包, 去cake1cake學

    ReplyDelete
  6. Scorpio4:15 PM

    sweetcat, 同工聯一比, 就覺得其他地方學好唔抵...

    ReplyDelete