ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 26, 2007

蒸水蛋(附食譜)


減肥期間最好就係蒸野食,不過唔係話蒸就健康唔肥,如果你蒸既係排骨呀連皮雞呢d,只會蒸完d油留返晒o係個碟度浸住d野食,所以蒸都要揀野黎蒸~我一般會蒸蛋、豆腐、魚或者扇貝粉絲^^

簡簡單單3隻蛋+同等份量3水發勻,再加雞粉同五香粉調味,中小火蒸約十分鐘,間中掀蓋觀察生熟程度,凝固即可熄火加蔥花即成。


9 comments:

  1. 阿懶11:02 AM

    蒸蛋用呢款碟原來係靚好多架喎...一般我屋企用圓碟... 真係食o既時候都開心o的呀

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:53 PM

    阿懶, 哈哈, 其實我特登為影相買左幾隻碟呢~^^不過聽講蒸野最好係用好薄o個d金屬碟, 受熱均勻d

    ReplyDelete
  3. John 仔11:39 PM

    蒸蛋最緊要唔好整到個蛋面佈滿"豆皮"...有冇咩秘吷呢, 蠍 小姐?

    ReplyDelete
  4. 巧兒3:28 AM

    蠍: 係呀係呀! 例如北菇蒸雞, 嘩! 勁勁勁超肥! 不過因為我盡量避免味精, 所以屋企係無雞粉架, 我就連五香粉都無落, 淨係落鹽, 同埋加幾隻新鮮蝦仁落去, 不過我之前上網學左個方法, 蒸出黎幾滑, 就係喺個鑊蓋o既其中一邊, 放一隻筷子係度撐起個鑊蓋形成一條"拿", 個蛋就鋪保鮮紙, 蒸七分鐘, 真係唔錯噃! 同埋有蝦仁, 口感豐富啲 (嘻嘻! 因為我好鍾意食蝦啫!)

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:39 PM

    JOHN仔, 我又係成日蒸得唔好, 所以要睇實個火, 首先用中火蒸, 隔一陣就睇下蒸成點, 擎晒就可以熄火

    ReplyDelete
  6. Scorpio2:42 PM

    bibi, 有隻清然雞粉賣點係冇味精, 不過我唔怕味精, 如果本身冇味精敏感食味精冇問題 你講個方法我都聽過, 用意都係降溫, 我試過蒸左好耐都唔熟.....包保鮮紙都試過, 其實蒸蛋好簡單, 間中睇下就唔會過龍唔駛搞咁多野 蝦仁好難買幾隻喎...加左係咪沉底?我就鍾意加蟹柳

    ReplyDelete
  7. 巧兒5:37 AM

    我對味精唔係好得, 啲啲OK, 但係如果間餐廳太多味精, 大約一兩個鐘後我會感覺好眼瞓, 人地就敏感, 我就眼瞓, 奇怪 我蒸OK喎, 蝦仁通常係同mummy分一半o既時候先至會咁做, 我唔會蟹柳喇, 因為我鍾意左用蟹棒棒, 好味啲呀, nggg.. yummy yummy!

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:39 PM

    BIBI, 蟹棒棒點蒸水蛋呀...咪成條囉

    ReplyDelete
  9. 巧兒6:37 AM

    蠍: 係呀, 就係成條囉, 我個人喜歡嘛!

    ReplyDelete