ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, January 28, 2007

RAW有感

好多人話raw靚過jpg好多

又話要買dslr, 話靚d

我就覺得...唔係用dslr或者raw就一定靚...都要本身張相靚先得既...

搞一大輪轉格式...如果張相本身唔靚盞side時間...

dc仔都可以影倒靚相既...

係咪應該練影靚d相先upgrade器材同其他野呢...


15 comments:

  1. 非常同意! 如果連影相o既基本知識都無,器材點好點貴都無用。 只要識得構圖,練習多o的,就算係dc仔都可以影到好有質素o既相。

    ReplyDelete
  2. Agree ... 宜家已經唔係好多人會用心影相, 一來唔洗晒相錢, 二來可以返屋企慢慢搞! 好彩暫時我都係一個Photoshop 白痴, 影個時會諗清楚  

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:49 PM

    IVANY, 我就最鍾意用PS推返個對比XD

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:49 PM

    YING, 不過DC仔有時都有多限制, 好似要幫學校影相, 有時O係有蓋操場同禮堂都幾難影...上年帶左大機就好D, 可以扯高個ISO, 今年用部DC仔高少少ISO都好多NOISE...不過帶大機又重又麻煩又驚撞親又驚唔見所以都係冇帶

    ReplyDelete
  5. 阿懶2:38 PM

    同意...唔一定raw就係好...而家好多靚相都係jpg之麻... 我都覺得真係練好o的影相技術先Upgrade... 我原先都唸係upgrade...但知道自己技術未得...所以唔換住... 而家仲努力學習緊...

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:49 PM

    阿懶, 我都好耐冇帶部大機出街...影既都係野食多... :P

    ReplyDelete
  7. Sui Fan10:15 PM

    我就是全世界聞名的拍照白痴...我只能用手電拍照,小女子的左手不能發力,所以所有較重的相機都不能拿起,一定手震。

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:27 PM

    懶貓, 點解呀?你左手有舊患?

    ReplyDelete
  9. 嘿~^^ 無錯!! 我只係用DC仔~ 咩係raw, 根本就唔識既~~ 可能我係一個電腦白痴, 轉格式既野完全唔識既~ (執相又懶)>w< 其實, 只要有部dc仔 or mobile可以影得下相, 就好滿足了~^^

    ReplyDelete
  10. Aling1:24 PM

    蠍,雖然我唔係好識影相,不過作為一個要經常執相既人,我都的確覺得raw係好d,始終佢係原始檔,無經過壓縮,jpg就差唔多每save 一次就壓一次,可能file size 無細到,不過質素就會差左,所以如果影d 重要野,raw都係good 既! 當然,我都覺得影相唔單只係file format 既問題,影得好唔好先係重點,我自己都差手接過d 用dslr 既 out fo 相。(呢d 真係想爆粗鬧佢),所以dc 仔都分分鐘影到好野!我而家d 食物相好多人都話影得唔錯,我都係用dc 仔之嘛,影得唔好都無所謂,反正我都係練習用,唔係做正式野!

    ReplyDelete
  11. Scorpio5:04 PM

    rankura, raw緊係好, 不過如果張相根本唔靚或者好普通...咁影raw都係side氣side時間...我主要想帶出呢點 我都係用機仔多, 方便嘛...下下拎部大機出黎都幾麻煩...唔會特登拎出黎影野食啦... 不過今日帶左返學校, 唔係因為重要...而係...dc仔根本影唔倒個台...大機起碼iso高d都冇咁多noise...閃燈冇另外帶只係用跟機o個支都好詔dc好多, 之前同事同dc仔影上台...根本閃同唔閃都係勁黑

    ReplyDelete
  12. 巧兒5:49 AM

    蠍: 好同意你講法, 我同事用部dc仔去雲南旅行啲相, 簡直靚到好似人地啲相集咁, 色彩鮮明, 正到嘔呀! 有時有啲雜誌都教人點樣set可以影到好靚, 不過, 我呢個無記性o既人, 次次睇完都唔記得!

    ReplyDelete
  13. Scorpio12:44 PM

    bibi, 自由發揮啦, 自己覺得點影靚咪點影囉~ 依家咁多後期製作, SHARP呢D EASY JOB啦~

    ReplyDelete
  14. 巧兒6:30 AM

    蠍: 不過, 影相呢家野都要講天份架! 我影相好差架!

    ReplyDelete
  15. Scorpio10:45 AM

    BIBI, 多d睇下人地點影, 影多d就靚架喇

    ReplyDelete