ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 02, 2007

老懷安慰

好耐冇見過班學生, 今日又上功輔班

佢地冇咩功課做, 圍住我, 我問佢地書溫考試

佢地好鍾意大聲嗌, 我對耳又鬼咁靈, 搞到我成日要掩耳...

每次有學生發現就會叫其他同學細聲D, 「老師唔舒服喇」

講真~真係好窩心 ^.^

我只係講左句「唔該晒」唔知點解佢地好意外咁O係度笑...

4 comments:

  1. 你地幅相咁浪漫既 ...

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:58 PM

    Ivany, 你指頭像o個幅?係沙田一位好pro既伯伯幫我地影架~^^

    ReplyDelete
  3. 頭像o個幅固然係啦, 我係指background 個張呀 ...

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:25 PM

    Ivany~啊~~~係喎~我都唔記得左XD 仲有好多幅架~XD你唔怕肉麻可以睇下"我們的聖誕節"個post

    ReplyDelete