ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, January 29, 2007

新悅小店


平日星期日看鋪間中都會嗌下呢間, 佢d例湯幾好飲架~不過d送就鹹左do岩送飯

今晚3個人嗌左三味送, 西檸豬柳之外2味都偏鹹, 唔多食酸既爹地仔話西檸唔夠酸, 反而好酸既我就覺得ok~豬柳好軟我唸都幾肥下, 想整西檸雞好耐, 不過一直都冇整過

另外送左個蕃薯糖水都唔錯, 我都唔記得幾多年冇飲過喇


4 comments:

  1. 係邊度架?

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:00 PM

    超人, 紅磡青州街3號地下A舖

    ReplyDelete
  3. Joy Ho1:27 AM

    hihi~ 我都整o左西檸雞丫 得閒黎睇丫

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:45 AM

    joy~睇左喇~~ 之前o係natalie度都有睇過~^^ 不過男友唔鍾意食…我唸我唔知幾時有機會整:p

    ReplyDelete