ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, January 28, 2007

減肥日誌 ~20070128

117.X, 53.4, 18.4%

今日犀利喇~食左時菜斑腩炒麵+熱檸茶走甜+自製無糖豆漿! 斑腩已經炸過架啦~點知原來D麵都係XD

原本我唔係食呢個架~不過呢個好似好味D:P 原本食三絲炒鳥冬都唔好得好多架喇~XDDDD

聽日返工又黎過先~

唸唸下見人地有效又想試多次西柚餐減肥法~俾多D機會佢好冇呢~?今次唔好再挑戰佢既醬汁不限烹調方法不限, 食清D睇下好冇D~至於纖維方面食多D菜補充, 不過冇澱粉會唔會都係好辛苦呢?俾一星期自己試下啦~趁住呢個減重平快期試多次都好~係買西柚JE~今次煙肉買返火腿代替啦~

E?咁我咪又要早返半個鐘起身整早餐???

晚餐:啫啫雞煲+金菇扒豆苗+西檸豬柳+白飯+蕃薯糖水+熱檸茶走甜@新悅小店

醒起屋企冇西柚冇煙肉又冇蛋...如果聽日真係要開始既話就要一早去惠康入貨然後返學校叮=0=

黎緊星期六食團年飯…我睇都係唔食得呢個餐住呢~食返我既脫脂奶麥皮先啦

今晚又浸左黃豆聽晚可以整豆漿,原來一包$4既黃豆有2.5杯即係可以整倒2.5公升豆漿~~不過整埋整埋屋企D豆渣用唔晒....


19 comments:

  1. SkyBlue10:22 PM

    間中一餐無問題ga, 做多d運動咪可以食啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:47 PM

    豬太, 最弊我唔係間中一餐呢XD 聖誕開始就係咁喇XDDDD

    ReplyDelete
  3. 我都好MISS d 脆卜卜炒麵同埋 斑腩呀~!!!

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:31 PM

    Yan1984, 我本身就唔好斑腩既, 不過久不久食下都唔錯, 呢味其實係男友嗌架~得見好味d所以同佢換左XD

    ReplyDelete
  5. 嘉露1:08 PM

    蠍, 你不如試下日本國立醫院嗰個2星期西柚餐啦, 佢唔使食煙肉, 而且好似每日都有一餐要食方包架, 似乎適合你啲喎...我上次兩個西柚餐都試過, 覺得都係日本醫院嗰個work啲, 9磅喎...

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:42 PM

    嘉露, 其實我唔信呢D係醫院餐單, 一D都唔健康, 不過叫做減得耐試下D偏方... 不過始終好多限制, 星期六要食團年飯, 遲下睇下點先 我唸你2個餐單既次序如果掉轉可能效果都會一樣, 即係食先O個個會減多D, 頭十磅好易減, 咩方法都減倒, 所以應該唔關個餐事...我O個時仲訂緊學校飯盒都減得好快

    ReplyDelete
  7. Sui Fan10:10 PM

    西柚餐減肥法<<<好似12天的,唔係1 week的 我之前在 神秘吉普賽 個blog度見她打過個餐單,好似係12日一cycle的

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:26 PM

    懶貓, 係呀~12DAYS, 我私自改1WEEK, XD 因為5DAY打後冇再輕過XDDDDD你都可以O係我個BLOG SEARCH返"西柚餐"架~可以睇返我12日既感受

    ReplyDelete
  9. 嘉露1:04 PM

    咁又係...我過年前想食多次但星期六做尾牙要食飯, 下星期六返阿媽度做節, 再下一個星期六就過年喇...點計都唔夠兩星期..都唔知點好

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:05 PM

    嘉露, 我見有人食一星期, o係減重超速期食, 我都唸住咁

    ReplyDelete
  11. 巧兒5:53 AM

    蠍: 我都唔信呢啲係醫院餐, 營養師都話啦, 根本呢啲就係無營養, 而且都得減完番肥勁過未減前!

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:49 PM

    BIBI, 番肥過以前呢套我就唔信既, 因為我認為無論你點減之後唔KEEP都會反彈, 有時悶悶地都想跟下餐單叫做有D轉變, 又睇下有冇D衝擊 我之前都講過覺得呢個餐唔可信又唔健康, 不過就係因為覺得唔可信先想挑戰下XD 試完之後真係覺得好唔健康XD可能因為我食得唔健康XDDD想試下清淡D黎食呢個餐, 依家減返幾磅遲下睇下進展如何先再唸跟唔跟, 不過都係過年後既事, 我咁鍾意食澱粉質, 整埋D野又有咁多粉

    ReplyDelete
  13. 巧兒6:25 AM

    蠍: 唉! 我呢個無恆心o既人, 呢兩個幾月無節食, 無運動, 我尋晚開始有啲心郁想買番部Wii黎減肥喇!

    ReplyDelete
  14. Scorpio10:41 AM

    bibi, 有冇肥到先?買左你有冇時間玩? 我買左都冇咩點玩 :p

    ReplyDelete
  15. 巧兒7:47 AM

    蠍: 我買左點都想辦法每日抽半個鐘出黎玩, 聽聞行貨會係18-20推出!

    ReplyDelete
  16. Scorpio2:31 PM

    bibi, 呢d傳聞傳左好耐架喇~開頭話聖誕有添, 依家代理都未傾成

    ReplyDelete
  17. 巧兒3:36 AM

    蠍: 宜家又話韓國要六月先至有, 香港可能仲遲啲喎!

    ReplyDelete
  18. Scorpio10:29 AM

    BIBI, 所以你都等唔切哩~XDDDD

    ReplyDelete
  19. 巧兒12:16 AM

    (Empty)

    ReplyDelete